לאחר הקרב על שכיבות סמיכה: עקיבא נוביק וחיים לוינסון יעבדו יחד

עיתונאי התאגיד יתחיל לשדר את רצועת הבוקר של יום חמישי בכאן רשת ב' לצד ידידו חיים לוינסון, ובכך יחליף את קודמו בתפקיד, מפקד גלי צה"ל, ירון דקל. "קם הדבר ונהיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/21 20:40 ד בכסלו התשפב

לאחר הקרב על שכיבות סמיכה: עקיבא נוביק וחיים לוינסון יעבדו יחד
עקיבא ראול נוביק, צילום: יח"צ

העיתונאי הסרוג עקיבא נוביק חוגג תפקיד חדש, שנה לאחר שעזב את תפקידו בתור הכתב הפרלמנטרי של חדשות 13. נוביק, שלאחר עזיבתו את הרשת המסחרית החל לשדר בתאגיד השידור הציבורי פרויקטים מיוחדים, יגיש את תחנת האקטואליה ברדיו כאן רשת ב, לצד חיים לוינסון בכל יום חמישי בבוקר. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, אישר העיתונאי את הדברים וכתב: "קם הדבר ונהיה". 

בכך למעשה יחליף העיתונאי את קודמו בתפקיד, ירון דקל, שיצא לשליחות מטעם הסוכנות היהודית ועזב את התוכנית. לוינסון ודקל, ששידרו יחד את רצועת הבוקר כבר ביום חמישי שעבר, זכו לתגובות נלהבות ואפילו בחרו להשתעשע בקרב על היכולות הפיזיות, כאשר ערכו תחרות מי יצליח לבצע כמה שיותר שכיבות סמיכה

בתיעוד שעלה לרשת הטוויטר, נראה נוביק מנצח בפער מרשים, ואף מושיט את היד כדי לוודא שחברו אכן מבצע את התרגיל כראוי. יש לציין כי נוביק הסרוג הצליח להגיע להישג של 27 שכיבות סמיכה לעומת 22 ששרד בקושי לוינסון. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן