הגל החמישי אביגדור ליברמן: אני שלם עם זה ש-1,000 ישראלים מתו החודש מקורונה

שר האוצר נשאל בראיון אודות מספר הנפטרים מקורונה, שיגיע בקרוב ל-10,000, וענה: "אני שלם עם זה לגמרי. בסוף כל החיים שלנו זה ניהול סיכונים וחייב לקבל החלטות לא פשוטות". בהמשך הבהיר כי אינו פוסל ריצה משותפת עם בנט וסער

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/22 13:08 כ באדר א'

אביגדור ליברמן: אני שלם עם זה ש-1,000 ישראלים מתו החודש מקורונה
ליברמן, צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

שר האוצר אביגדור ליברמן השתתף היום (ב') בוועידת הכלכלה של "מקור ראשון", שם נשאל על ידי חגי סגל על ניהול המגיפה: "מתו אלף איש בחודש האחרון", נשאל שר האוצר וענה בפשטות: "אני שלם עם זה לגמרי".

"בסוף כל החיים שלנו זה ניהול סיכונים ואתה חייב לקבל החלטות לא פשוטות, לא רק ביציאה למלחמה", המשיך ליברמן. "אנחנו יודעים מראש שבתאונות דרכים ימותו 300 אנשים ואף אחד לא מוציא את הרכב משימוש". כזכור, מספר הנפטרים עומד נכון להיום (ב') על 9,971 ישראלים. על פי הנתונים, בחודש פברואר הנוכחי נפטרו 10% מסך המתים הכללי.

ליברמן לא פוסל ריצה משותפת עם בנט וסער

בהמשך הריאיון, נשאל יו"ר ישראל ביתנו על האפשרות לריצה משותפת עם ראש הממשלה נפתלי בנט ושר המשפטים גדעון סער ואמר: "לא פוסל שום דבר, בפוליטיקה הישראלית לא פוסלים שום דבר".  

שר האוצר התייחס למדיניות הכלכלה והבהיר כי בנט וסער רואים איתו את הדברים עין בעין: "אני שמח שראש ממשלה ואני משדרים על אותו גל. בנושא כלכלי אין שום ויכוח. פה זה הצד הזה של הממשלה. הפעם זה ימין שהוא באמת גם ימין כלכלי. גם בנט וגם גדעון סער. בתחום הכלכלי זה הרמוניה וגן עדן".