אחרי הסגן: יאיר לפיד חיובי לקורונה

לאחר שישיבת הסיעה של יש עתיד התבטלה בגלל חשיפה של יו"ר המפלגה לחולה מאומת, הערב הוא נבדק והתגלה כחיובי בעצמו, "השר לפיד שוהה בביתו בבידוד ומרגיש טוב"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 10/01/22 22:29 ח בשבט התשפב

אחרי הסגן: יאיר לפיד חיובי לקורונה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

זן האומיקרון ממשיך לגרום להדבקה מסחררת ולעלייה קשה בתחלואה, כאשר רק היום (ב') התגלו עשרות אלפי חולים, ומדי יום נשברים שיאים חדשים שלא נראו מאז פרוץ המגיפה בישראל. הנתונים הקשים לא פוסחים על איש, גם בקרב הממשלה, כאשר שר החוץ יאיר לפיד התגלה כחיובי לנגיף. 

מוקדם יותר היום, עדכנה דוברות מפלגת יש עתיד כי בעקבות חשיפה של לפיד למאומת, ישיבת הסיעה של יש עתיד מבוטלת. "על מנת לנקוט במשנה זהירות, שר החוץ לפיד יצא לביתו ויעשה את הבדיקות כנדרש". הערב כאמור, הוא התברר כחולה קורונה ומטעמו נמסר כי "השר לפיד שוהה בביתו בבידוד ומרגיש טוב". מטעמו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו נמסר: "מאחל רפואה שלמה לשר החוץ יאיר לפיד. בריאות לפני הכל". 

כזכור, בשבוע שעבר התברר כי סגן שר החוץ, עידן רול, תועד במהלך מסיבות השנה האזרחית החדשה רוקד ללא מסכה במהלך מסיבה צפופה. בעקבות חשיפה של בעלו, הראל סקעת, לחולה מאומת שהיה חלק מצוות ההפקה בהופעה שלו, ביצע רול בדיקה והתגלה כחיובי לנגיף. 

ח"כ עידן רול

ח"כ עידן רול צילום: פלאש 90

בן זוגו, הזמר הראל סקעת, העלה סרטון לאינסטגרם ולאחר מכן מחק אותו. מלשכתו של סגן שר החוץ נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שנערך על פי הנהלים, כשבנוסף כל המשתתפים בו ערכו בדיקת קורונה ביום האירוע ליתר ביטחון". 

(יאיר לפיד בוועידת יש עתיד בשבוע שעבר)