לפיד בוועידת יש עתיד: "לא היה מועמד שרץ נגדי הפעם, יהיה בפעם הבאה"

"אנחנו ישראלים, אנחנו יש עתידניקים, אנחנו פטריוטים", כך אמר יאיר לפיד יו"ר יש עתיד בוועידת המפלגה המתקיימת בזום לרגל עשור למפלגה. הוא התייחס לכך שלא התמודדו נגדו והבטיח כי בפעמים הבאות לא יתמודד לבד

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 04/01/22 20:36 ב בשבט התשפב

לפיד בוועידת יש עתיד: "לא היה מועמד שרץ נגדי הפעם, יהיה בפעם הבאה"
לפיד, צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

היום התכנסה בזום מפלגת "יש עתיד" בכדי לחגוג עשור להיווסדה. יושב ראש יש עתיד, יאיר לפיד, נאם לחברי הועידה הראשונה של מפלגת יש עתיד ואמר: "יש עתיד היא מפלגת השלטון הישראלית. המפלגה הכי גדולה בממשלה. מרכז הכובד של השלטון במדינה. הכלכלה הישראלית, הבטחון הישראלי, החברה הישראלית, הכל עובר דרכנו. יש עתיד היא המפלגה השניה בגודלה בישראל, ואנחנו לא נעצור עד שהיא תהיה המפלגה הגדולה בישראל".

"אנחנו אלה שהצילו את הדמוקרטיה הישראלית"

לגביי הביקורות מהאופוזיציה אמר לפיד: "אני שומע את הליכוד וש"ס ויהדות התורה. האופוזיציה. הקללות והנאצות. מבחינתם אם הם לא בשלטון, אם לקחו להם את השיירה והלשכה, אפשר לסגור את המדינה. אנחנו לא ניתן לשנאה ולאלימות לנצח אותנו. בזכותכם שינינו את המדינה ועוד נשנה את המדינה. הכבוד הגדול ביותר של חיי הוא זה שבחרתם בי להוביל אתכם. לא היה מועמד שרץ נגדי הפעם, יהיה בפעם הבאה". 

"יותר מכל דבר אחר בזה יש עתיד עוסקת: לעצור את השנאה. לבנות חיבורים. לבנות שיתופי פעולה. לאהוב את המסורת ואת הקהילה, בלי לוותר על העתיד ועל הקידמה. ניתן להם בחוץ להמשיך לצעוק ולקלל ולנסות להוריד את המדינה הזו למקומות נמוכים, לנו יש אחריות. אנחנו אלה שהצילו את הדמוקרטיה הישראלית ואת הכלכלה הישראלית ואת היחסים הבינלאומיים של ישראל. אנחנו ישראלים, אנחנו יש עתידניקים, אנחנו פטריוטים, אנחנו אנשי מרכז. המאבק הפוליטי הגדול הוא כבר לא בין ימין לשמאל. הוא בין המרכז לקיצונים - והמרכז מנצח", התפייט לפיד.

"הודיעו על מותנו אינספור פעמים"

"בעשר השנים האלה שמעתי כמות בלתי נתפסת של הספדים על המפלגה הזו. הודיעו על מותנו אינספור פעמים. זה רק חיזק אותנו. רק הגדיל אותנו. רק הוכיח לנו את מה שתמיד אמרנו: אין דבר בעולם שקבוצה של אנשים נחושים עם הרעיון הנכון לא יכולה לעשות. אולי זה ייקח זמן, אולי הדרך תהיה ארוכה יותר ממה שחשבנו, אבל אם יש את הרעיון ויש את האנשים - זה יגיע. אז ביום הזה, בוועידה הראשונה של מפלגה צעירה ובטוחה בעצמה, מפלגת השלטון הישראלית, אני רוצה לשלוח מפה מסר לכל תושבי מדינת ישראל: תצטרפו אלינו, רק התחלנו. באנו לשנות!", חתם לפיד.


(לפיד בוועידה)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן