עדויות נוספות נגד המורה מאולפנת שעלבים: "הרגשתי בגוף שזה פשוט לא בסדר"

צעירות נוספות טוענות כי המחנכת באולפנה בנוף איילון לכאורה ביצעה בהן עבירות מין. "היינו מגיעות לשיחות לתוך הלילה בשעות מאוד מאוחרות, ברכב חשוך" | "דינר מצירה על כל תחושת כאב או פגיעה, אך היא מעולם לא עשתה דבר במכוון על מנת לפגוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/21 08:35 כב בטבת התשפב

עדויות נוספות נגד המורה מאולפנת שעלבים: "הרגשתי בגוף שזה פשוט לא בסדר"
אילוסטרציה, צילום: Hadas Parush/Flash90

בסוף השבוע שעבר פורסם בעיתון ידיעות אחרונות תחקיר של חן ארצי סרור, הקושר את שמה של ציפי דינר, מורה לשעבר באולפנת שעלבים בנוף איילון, בפרשיה חמורה של הטרדות מיניות לכאורה בתלמידות. הבוקר (א'), מפרסמת העיתונאית עדויות נוספות שהגיעו לאחר פרסום הכתבה. 

"זה קרה במכונית שלה, זה קרה בבית הספר, זה קרה במושבים באזור, באירועים חברתיים, בבית
שלה, בטיול השנתי. היא דרשה ממני לגעת בה והיא תקפה אותי מינית בכל היבט שהוא", מספרת אחת מבוגרות האולפנה. "היה לי חום גבוה והקאות, וציפי אמרה למורות שהיא תטפל בי בחדר שלה. הייתי חולה מתה והיא נגעה בי כל הלילה. עשתה כל מה שאפשר לדמיין". 

"אני זוכרת שהיא הייתה נוגעת בי בנגיעות על הגבול"

צעירה נוספת, שלא הייתה תלמידה אלא בת שירות ביישוב, חשפה סיפור דומה."היינו מגיעות לשיחות
לתוך הלילה בשעות מאוד מאוחרות, ברכב חשוך. אני זוכרת שהיא הייתה נוגעת בי בנגיעות על הגבול. כאלו שקשה להסביר למה הן לא נורמליות. למשל, ליטופים בעורף או ביד. היום מובן שזה לא תקין, אבל גדלתי בחממה והייתי תמימה. הרגשתי בגוף שזה פשוט לא בסדר". כזכור, בשבוע שעבר הגישה אחת מהבנות תלונה בתחנת משטרת מודיעין. 

ציפי דינר ממשיכה להכחיש בכל תוקף את המיוחס לה. עו"ד ששי גז, המייצג אותה, מסר בתגובה: "מרשתי מכחישה מכל וכל את המעשים המיוחסים לה בכתבה. מרשתי הקדישה את חייה והשקיעה את מיטב שנותיה בתחום החינוך, כפי שיעידו אלפי התלמידות שהתחנכו על ידה. דינר מצירה על כל תחושת כאב או פגיעה, אך היא מעולם לא עשתה דבר במכוון על מנת לפגוע". 
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן