נתניהו במתקפה נגד בכיר בליכוד: "כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ"

יו"ר האופוזיציה תקף בחריפות את תופעת הליכודניקים החדשים והתייחס בדבריו למי שהיה שר בכיר בממשלתו בעבר, "מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד ואת עתידנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/12/21 08:59 יח בטבת התשפב

נתניהו במתקפה נגד בכיר בליכוד: "כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ"
נתניהו וכ"ץ בעבר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגת הליכוד מתחזקת וזוכה ל-33 מנדטים, כך עולה מסקר של קמיל פוקס עבור חדשות 13. אולם, נראה כי האהדה בציבור לא מתרגמת לכדי אחידות בתוך התנועה. אמש (ג') פרסם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מתקפה חריפה נגד מספר שלוש במפלגתו, שר האוצר לשעבר ישראל כ"ץ

בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, התייחס נתניהו לתופעת "הליכודניקים החדשים", כלומר, ציבור שמתפקד לתנועה כדי להשפיע על הרכב הרשימה, מבלי שיבחר במפלגה בבחירות לכנסת.  "הליכודניקים החדשים״ הם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ'סוסים טרויאנים' כדי לרסק את הליכוד מבפנים. אנשי 'הליכודניקים החדשים', רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי 'הדגלים השחורים', מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים", כך נכתב. 

"הם דורשים לתמוך בוויתורים לפלשתינים, פועלים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לוחצים להקים ממשלה עם השמאל והפייק-ימין ופועלים כדי להנציח שלטון הפקידים והיועצים המשפטיים. ״הליכודניקים החדשים״ שותלים אנשים בסניפי הליכוד במטרה לדחוק את אנשי הליכוד האמיתיים מהנהגת השטח ומהנהגת המדינה". 

"איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף! לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד. זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו. לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה". 

בסוף דבריו הפנה נתניהו את התייחסותו לבכיר בתנועה, "ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך. מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד ואת עתידנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך". לא ברור מנין מגיעה המתקפה הזו, שכן כזכור, רק בתחילת החודש פרסם כ"ץ תמונה של שני בני הזוג יחד בארוחת הערב.