"אנשים אחים אנחנו": מוסי רז ומפלגת ימינה הגיעו לניחום אבלים אצל משפחת דימנטמן

אתמול הגיעה שרת הפנים איילת שקד למשפחה, והיום הגיע חבר הכנסת מוסי רז ממרצ שכתב: "דעתנו הפוליטית שונה אבל אנשים אחים אנחנו". גם מתן כהנא, עידית סילמן ויום טוב כלפון מימינה הגיעו. "אני תומך באישור ישיבת חומש" אמר כלפון לכיפה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 21/12/21 17:57 יז בטבת התשפב

"אנשים אחים אנחנו": מוסי רז ומפלגת ימינה הגיעו לניחום אבלים אצל משפחת דימנטמן
צילום: דוברות ימינה

חבר הכנסת מוסי רז ממרצ, ביקר היום בבית משפחת דימנטמן וניחם את המשפחה. בציוץ בטוויטר הוא כתב: "באתי למבשרת ציון לביתה של משפחת דימנטמן היושבת שבעה על בנה יהודה שנרצח בשומרון. שוחחתי עם הוריו ועם אחיו אלי ואביגדור. דעתנו הפוליטית שונה אבל אנשים אחים אנחנו". גם חברי הכנסת עידית סילמן ויום טוב כלפון מימינה הגיעו, לצד השר לשירותי דת מתן כהנא.

אחרי הניחום אבלים אמר כלפון לחדשות כיפה: "כפי שהתבטאתי בעבר כולל בשבוע שלפני הפיגוע כשעליתי לחומש, אני תומך באישור ישיבת חומש. יהודה הי״ד ביטא את הציונות במהותה, היה מחובר לשורשים וישוב הארץ".

צילום: דוברות ימינה

לאחר שהוקמה נקודת התיישבות חדשה בעקבות הפיגוע, כתב חבר הכנסת ממרצ: "מאחז עברייני חדש בשם 'גבעות יהודה' הוקם הבוקר סמוך לקרית ארבע. חברת הכנסת אורית סטרוק הגיע לתמוך בעבריינים. פניתי בדרישה לפנות אותו. לא נרשה מאחזים חדשים".

בלילה שבין ראשון לשני פעלו כוחות צה״ל בכפר סילת אל ח׳רתיה שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה", למיפוי ביתם של המחבלים החשודים בביצוע פיגוע הירי בצומת חומש ביום חמישי האחרון. בפיגוע נרצח יהודה דימנטמן הי"ד. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

שרת הפנים איילת שקד, שהגיעה אתמול (ב') סיפרה: ‏"הגעתי לנחם את משפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח ביום חמישי בידי מחבלים ארורים. הוריו של יהודה העמידו משפחה לתפארת של 12 אחים ואחיות כולם ערכיים, אוהבי העם והארץ וחדורי תחושת שליחות עמוקה למען מדינת ישראל". איתה הגיעו גם יו״ר סיעת ימינה, ח״כ ניר אורבך, ראש מועצה איזורית שומרון, יוסי דגן ויו״ר מועצה מקומית מבשרת ציון, יורם שמעון.


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן