"תקרות זכוכית מתנפצות": לראשונה בהיסטוריה קצינת מודיעין תהפוך למזכירה הצבאית של נשיא המדינה

אלוף משנה נ' היא המזכירה הצבאית החדשה של הנשיא יצחק הרצוג. היא תחליף את תת אלוף עלא אבו רוכן ותועלה לדרגת תת אלוף. "תקרות זכוכית מתנפצות בכל יום בישראל, ואני גאה שבתקופתי מתנפצת עוד אחת" אמר הרצוג

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/21 16:50 טז בטבת התשפב

"תקרות זכוכית מתנפצות": לראשונה בהיסטוריה קצינת מודיעין תהפוך למזכירה הצבאית של נשיא המדינה
המזכירה החדשה, צילום: דובר צה"ל

בהחלטה היסטורית יצחק הרצוג החליט היום (ב') למנות את אלוף משנה נ' למזכירה הצבאית לנשיא המדינה ולהעלותה לדרגת תת-אלוף. זאת במסגרת הליך דיוני השיבוצים הסדור ובתיאום עם שר הביטחון בני גנץ וראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי.

אלוף-משנה נ' תחליף בתפקידו את תת-אלוף עלא אבו רוכן אשר מכהן בתפקיד זה במהלך שלוש השנים האחרונות. נ' משרתת בצה"ל 22 שנים ומכהנת כיום בתפקיד קצינת המודיעין של פיקוד המרכז מזה כשנה וחצי. עברה שורה של תפקידי פיקוד בשטח ובמטה באגף המודיעין לאורך השנים. בת 40 תושבת מרכז הארץ, נשואה ואם לשני ילדים, בעלת תארים בהיסטוריה של המזרח התיכון.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "אני מברך את אל"מ נ' על מינויה ואני סמוך ובטוח שהיא תהווה תוספת מבורכת לצוות היועצות והיועצים שלי, וכי כישוריה המקצועיים והאנושיים ישיאו ערך רב למוסד הנשיאות, לצה"ל ולמדינת ישראל כולה". הוא הוסיף: "תקרות זכוכית מתנפצות בכל יום בישראל, ואני גאה שבתקופת כהונתי בבית הנשיא מתנפצת עוד אחת כזו בידי קצינה מבטיחה וראויה. אני רוצה להודות לתא"ל עלא אבו רוכן על שירותו המסור בבית הנשיא ועל תרומתו המשמעותית לצה״ל ולמדינת ישראל".