הסוף למבוכה? וואטסאפ עם עדכון קריטי

למרות שהסטיגמה היא שזה לא מוסרי, כולנו שולחים הודעות קוליות לחברים מהעבודה או לבני המשפחה | המפתחים של אפליקציית וואטסאפ הבינו שיש שינוי שהם חיייבים לעשות כדי להציל אותנו מהפאדיחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/21 09:29 יג בטבת התשפב

הסוף למבוכה? וואטסאפ עם עדכון קריטי
צילום: shutterstock

עוד שינוי חשוב בוואטסאפ. האפליקצייה שנמצאת בשימוש יום יומי אצל כולם מספר בימים האחרונים על עדכון שאתם חייבים לשים לב אליו. שולחים הודעה קולית לחבר וברקע פתאום הקטנה בכתה או שכבר שכחתם מה אמרתם בתחילת הההקלטה? לוואטסאפ יש פתרון.

בעדכון החדש תוכלו להאזין להודעה קולית שהקלטתם רגע לפני שאתם שולחים אותה לחבר. ההודעה על העדכון יצאה בחשבון הטוויטר של החברה, שם נכתב, "כעת תוכל לצפות בתצוגה מקדימה של ההודעות הקוליות שלך לפני שתלחץ על שלח".

מוקדם יותר השבוע פרסמנו כי מנהלי קבוצות וואטסאפ יוכלו בקרוב להתחיל ולמחוק הודעות שנשלחו בקבוצות על ידי משתמשים אחרים, כך חשף אתר WABetaInfo. בעזרת אפשרות זו מנהלי קבוצות יוכלו למחוק מסרים לא ראויים, או מנגד, לעשות בה שימוש לא הוגן. האפשרות עדיין לא הופעלה, אך האתר מצא רמזים לכך בגרסת הבטא החדשה שיצאה לנסייני אנדרואיד.

על פי הדיווח באתר, מנהלי קבוצות יוכלו למחוק הודעות שנשלחו על ידי החברים בקבוצות שהם מפעילים ללא הגבלה כלל. מנהל קבוצה יוכל למחוק הודעה של כל משתמש ובכל זמן. המצב הקיים היום באפליקציית המסרים הפופולארית היא שהמשתמשים עצמם, יכולים למחוק הודעות שהם שלחו בעצמם במשך כשעה ממועד השליחה. לפי דיווח נוסף באתר, בקרוב תוארך אפשרות מחיקת ההודעות לשבוע.

נראה כי הודעות שנמחקו על ידי מנהלים יציגו הודעה לפיה "הודעה זו נמחקה על ידי מנהל". במצב הקיים, הודעות שנמחקות על ידי שולחיהן מציגות את המילים "הודעה זו נמחקה", או "מחקת הודעה זו" למוחק ההודעה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן