וואטסאפ בשינוי דרסטי שיגן על נתוני ההתחברות שלכם

עד עתה כולם יכלו לצפות ולהשיג את נתוני ההתחברות שלכם לוואטסאפ, נתונים שמשמשים חברות מסחריות שונות. מעכשיו הנתונים יהיו גלויים רק לאנשי הקשר שלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/21 20:47 ט בטבת התשפב

וואטסאפ בשינוי דרסטי שיגן על נתוני ההתחברות שלכם
תקלה עולמית, צילום: shutterstock

נראה שוואטסאפ עובדת כעת על להקשות על זרים לחטט בהרגלי ההתחברות שלכם. שירות ההודעות אפשר לאחרונה להסתיר את ה"נראה לאחרונה" מאנשי קשר ספציפיים, אך עכשיו עולים שלב. על פי הדיווח, וואטסאפ משנים את ברירת המחדל של "נראה לאחרונה" מ"כולם" ל"אנשי הקשר שלי".

"אפליקציות צד שלישי לא יוכלו לחטט לכם בהרגלים" 

ההנחיה החדשה היא בשורה רעה עבור אפליקציות צד שלישי המאפשרות לזרים לעקוב אחר הסטטוס המקוון של מישהו אחר, ומעניקה להם נתונים מפורטים לגביי הרגלי הצ'אט שלהם ואולי אפילו הרגלי שינה ודברים נוספים.

נכון לעכשיו, נראה שאפשר להחזיר את הסטטוס "נראה לאחרונה" כדי שיהיה גלוי לכולם בהגדרות. השינוי הדרסטי של וואטסאפ יכול לרמוז כי האפשרות תוסר בשלב מסוים. בכל מקרה, מומלץ שלא לשתף את הנתונים שלכם עם שום גורם אחר.

בשבוע שעבר, מארק צוקרבג מנכ"ל מטא, הודיע על פיצ'ר חדש שבעזרתו תוכלו להגדיר שכל השיחות שלכם ייעלמו כברירת מחדל אחרי 24 שעות, 7 ימים או 90 יום. לדבריו, "לא כל ההודעות צריכות להישאר לנצח". התמונה שליוותה את הפוסט היא התכתבות שלו עם אשתו, פריסיליה.