יניב מעודד התבשר על מות ילדיו בתאונה סמוך לעופרים: "לא היה פשוט"

אב המשפחה שנפצע בתאונת הדרכים הקטלנית סמוך לעופרים שבבנימין, התבשר על פציעת אשתו ומות ילדיו. ישי ראוכברגר, גיסו, אמר בכאב: "סיפרנו ליניב על המצב של הודיה ועל הטרגדיה שהילדים נפטרו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/12/21 19:06 יא בטבת התשפב

יניב מעודד התבשר על מות ילדיו בתאונה סמוך לעופרים: "לא היה פשוט"
משפחת מעודד, צילום: באדיבות המשפחה

מצבו של יניב מעודד, שנפצע קשה מאוד בתאונת הדרכים הקטלנית לפני כשבועיים סמוך לעופרים שבבנימין, השתפר. יניב, ורעייתו הודיה שנפצעה קשה גם היא בתאונה, איבדו את שני ילדיהם - הללי בת ה-6 וטוב ראי בן ה-3. יחד עם שני הילדים נטמן גם העובר שלא שרד את התאונה הקשה.

פרופסור פייר זינגר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית החולים בילינסון, מסר הערב(ד'): "מצבו של יניב השתפר ברמה שיכולנו לשוחח איתו ולמסור לו את הבשורות הקשות שחיכו לו.  זה נעשה בצורה עדינה עם כל הסבלנות הדרושה ובליווי של אנשי מקצוע , עובדים סוציאליים וקרובי משפחתו. יניב נשאר עטוף באהבה של קרובי המשפחה".

ישי ראוכברגר, גיסו, סיפר בכאב: "מצבו של יניב השתפר. בעזרת הצוות הרפואי סיפרנו ליניב על המצב של הודיה ועל הטרגדיה שהילדים נפטרו, לא היה פשוט. בטוח שיש לנו עוד דרך ארוכה כולנו תקווה שהודיה ויניב ישתפרו". 

מספר ימים לפני התאונה עברה משפחת מעודד להתגורר בישוב ברוכים שבשומרון. התאונה הקשה אירעה במקטע מסוכן, בכביש 446 אשר גבה כבר כמה פעמים את חייהם של אזרחים. האירוע הטרגי מחזק לצערנו את הבעיה הקשה - בכל יום עולים לכביש נהגים פלשתינים ברכבים שאינם מיועדים לנהיגה, "משטובות", לא נשמעים לחוקי התנועה ונוהגים בצורה בלתי זהירה שגובה עוד ועוד קורבנות.

הלוויית ילדי משפחת מעודד |

הלוויית ילדי משפחת מעודד | צילום: פלאש 90

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן