עובר ושני אחים: הובאו למנוחות ילדי משפחת מעודד

בזמן שהוריהם מאושפזים במצב קשה, קרובי המשפחה והחברים ליוו למנוחות את הללי בת ה-6, טוב ראי בן ה-3 והעובר שלא שרד את התאונה הקשה, שהתרחשה לפני כניסת השבת ליד עופרים | הדוד, ישי ראוכברגר: "אין מי שישב שבעה על הילדים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 05/12/21 07:53 א בטבת התשפב

עובר ושני אחים: הובאו למנוחות ילדי משפחת מעודד
הלוויית ילדי משפחת מעודד, צילום: פלאש 90

אמש (ש') בשעה 23:00, הובאו למנוחות בבית העלמין ברחובות, הללי מעודד בת ה-6, טוב ראי בן ה-3 שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה סמוך לעופרים שבבנימין, לפני כניסת השבת. יחד עמם נטמן גם העובר שלא שרד את התאונה הקשה, וקיבל את השם מלאכי. ההורים יניב והודיה, שנפצעו בתאונה, עדיין מאושפזים במצב קשה ולא הגיעו להלוויה. 

מספר ימים לפני התאונה עברה משפחת מעודד להתגורר בישוב ברוכים שבשומרון. התאונה הקשה אירעה במקטע מסוכן, בכביש 446 אשר גבה כבר כמה פעמים את חייהם של אזרחים. האירוע הטרגי מחזק לצערנו את הבעיה הקשה - בכל יום עולים לכביש נהגים פלשתינים ברכבים שאינם מיועדים לנהיגה, "משטובות", לא נשמעים לחוקי התנועה ונוהגים בצורה בלתי זהירה שגובה עוד ועוד קורבנות.

הרכבים לאחר פעולות החילוץ

הרכבים לאחר פעולות החילוץ צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

הסב, שיקי ראוכברגר, אביה של הודיה, סיפר בדמעות על תפילת הלל שנאמרה אתמול בבוקר. "בפעם הראשונה, לומר 'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו'. איך אפשר לומר מילים כאלה, כששני הנכדים הטהורים והזכים שלנו והתינוק שלא שרד, שלא עשו כל רע, מונחים כאן לפנינו? זכינו, אסתי ואני, ביומיים של בייביסיטר על שני הפרחים הללו. בימים רביעי וחמישי. כשנסענו ברכב, אני שומע את טובוש שר מאחורה 'אדון עולם אשר מלך', בערב כשהלכו לישון בבית בנוף איילון, נכנסתי כי הם ביקשו שאגיד איתם שמע ישראל.

משפחת מעודד

משפחת מעודד |  צילום: באדיבות המשפחה

"באיזו שמחה יניב רקד עם הללי וטובוש לפני הקידוש, כל כך נתגעגע לריקוד הזה. חינוך יהודי, תום של ילדים רכים ותמימים. הלב נקרע ודומע מחוסר היכולת להבין אסון שכזה. הרוע התגבר בערב שבת קודש, וסיים את חייהם של נכדינו האהובים, שנגדעו באיבם, ופצעו את ההורים האהובים. אתפלל לרפואתו השלמה של החתן האהוב שלנו, ובתנו היקרה והאהובה הודיה. לסיום אמר: "אנחנו מקבלים בהכנעה את גזרתו של ה' יתברך. ה' נתן וה' לקח. יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם, יהי זכרם ברוך".

ישי, אחיה של הודיה שמתפקד גם בפרמדיק בכיר במד"א, עודכן על התאונה בקבוצות הוואטסאפ המבצעיות של הארגון וסייע בזיהוי הנפגעים. "במהלך האירוע ההורים החלו להעלות חששות. התחברתי לאנשים שלנו בשטח ולפי התמונות ששלחו לי מהזירה ממוקד איילון ולפי המספר של הרכב שבו יש מדבקה 'חשמל מיזוג רחובות' נתתי להם שמות. כשענו לי צור קשר - הבנתי שהגרוע מכל קרה ועדכנתי את ההורים שלי". ישי אמר בכאב: "אין מי שישב שבעה על הילדים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן