יום האימוג'י הבינלאומי שמח. איזה אימוג'י הוא הנפוץ ביותר?

ידעתם שהיום חל יום האימוג'י הבינלאומי? היום חוגגים את השפה הבינלאומית הממחישה כיצד אנשים מרגישים באינטרנט. אז איזה אימוג'י אתם הכי אוהבים?

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/20 08:54 כה בתמוז התשפ

יום האימוג'י הבינלאומי שמח. איזה אימוג'י הוא הנפוץ ביותר?
צילום: shutterstock

היום (ו') 17 ביולי, מציינים יום האימוג'י העולמי. ביום זה חוגגים את השפה הבינלאומית הממחישה כיצד אנשים מרגישים באינטרנט. ברשתות החברתיות דוגמת טוויטר ופייסבוק, הטרנדים בשימוש באימוג'ים משקפים את מה שקורה במציאות ועל מה אנשים מדברים מסביב לעולם. זה בלט במיוחד השנה עם בוא עלינו נגיף הקורונה, כאשר אנשים השתמשו יותר בערוצים הדיגיטליים כדי לשמור על קשר אחד עם השני.

התמונה הבאה מציגה את האימוג'ים שצוייצו הכי הרבה השנה עד כה:

צילום: יח"צ

הסמיילי ממשיך להוביל את ראש טבלת האימוג'ים שבהם השתמשו הכי הרבה, אך היו מספר שינויים השנה בהשוואה לשנה שעברה. akuav אימוג'ים חדשים נכנסו לרשימת 10 המובילים:

  • השימוש בטוויטר באימוג'י המודאג גדל ב- 415% בהשוואה לשנה שעברה, זינוק ממקום 16 בשנה שעברה למקום 3 השנה
  • השימוש בטוויטר באימוג'י האש גדל ב- 290% בהשוואה לשנה שעברה, עבר ממקום 28 בשנה שעברה למקום 7 השנה
  • השימוש בטוויטר בפנים המחייכות עם לבבות גדל ב- 119% בהשוואה לשנה שעברה, עבר ממקום 14 בשנה שעברה למקום 8 השנה.

נגיף הקורונה היה מאוד משמעותי גם בכל הקשור לאימוג'ים. ב- 2020, אנשים מסביב לעולם נשארו בבית והשתמשו בטוויטר כדי למצוא עדכונים לגבי וירוס הקורונה. להתחבר, לתמוך ולעודד אחד את השני. בשיחות אלו, האימוג'ים הנפוצים כללו 'בית', 'מחיאות כפיים' ואימוג'י 'מודאג'.

צילום: יח"צ

וירוס הקורונה השפיע על השיחות שלנו וגם על ההתנהגות ובאה לידי ביטוי בשימוש באימוג'ים בהשוואה לשנה שעברה. נרשמו עליות בשימוש בעגלת קניות, פני מסיכה, ונייר טואלט לצד ירידות בשימוש באימוג'ים הקשורים לטיולים, אירועים ותספורות. 

צילום: יח"צ

צוותים הרפואיים, עובדי הסופרמרקטים, עובדי תברואה, משפחה וחברים זכו להערכה בטוויטר. מגמה זו באה לידי ביטוי בשימוש באימוג'ים. השימוש באימוג'י ה-'תודה' גדל ב-89% מ-2019 ל-2020.

בתגובה למיליוני הציוצים שהביעו תודה, טוויטר השיקה את האימוג'י , הפועל כאשר משתמשים בהאשטאגים: #thankful, #grateful והטיות נוספות של מילים אלו. אימוג'ים מיוחדים נוספים שהושקו לאחרונה בטוויטר כוללים את 'רחץ ידיים' #WashYourHands ו'הישארו בבית'  #StayHome , אשר פותחו בשיתוף פעולה עם ארגון הבריאות העולמי וזכו לשימוש בעולם כולו.