הותרו לפרסום עבירות המין בהן מואשם משה חוגג

בעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים נחשד בביצוע שורה של עבירות מין, בהן בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים, מעשה סדום וסחר בבני אדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/21 13:49 כט בכסלו התשפב

הותרו לפרסום עבירות המין בהן מואשם משה חוגג
משה חוגג, צילום: Flash90

הותר לפרסום היום (ו') כי בעלי קבוצת "בית"ר ירושלים" ואיש העסקים משה חוגג חשוד בשורת עבירות מין, והמשטרה מייחסת לו בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים, איסור אלכוהול לקטינים, מעשה סדום, סחר בבני אדם, מעשה מגונה, פרסום והצגת תועבה, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

לפי החשד העבירות בוצעו בדירה בפארק צמרת בתל אביב, וחושדים במשטרה כי העבירות מצולמות. עוד חשד הוא כי חוגג סיפק לנשים סמים ואלכוהול, חלקן קטינות. חוגג ידוע כאחד מבעלי קבוצות הכדורגל הצבעוניים והייחודיים בישראל, החל מעיסוקיו בתחום מטבעות הקריפטו ועד אהבתו המיוחדת לכדורגל שמביאה אותו לשחק בקבוצת בליגה ג'.

לפני כשבועיים פורסם כי חוגג הוא החשוד בעבירות הונאה ומין. הוא נעצר בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, ואיתו נעצרו שישה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים. המשטרה פשטה על משרדי קבוצת הכדורגל שבניהולו והחרימה מסמכים. בנוסף, השוטרים פשטו על בתים ועסקים של יתר החשודים.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.