פרשת הרצח והחטיפה הרב ברלנד הופגש עם משפחת הנרצח ויישאר במעצר עד יום חמישי

הרב ברלנד, החשוד במעורבות בפרשה, אמר: "אני מחכה שיביאו לי את האנשים שיגידו שאני שלחתי אותם. אני לא מכיר אף אדם מהם. שום מילה הם לא שמעו ממני, זו עלילת דם". הוא יישאר במעצר עד יום חמישי

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/21 21:14 כו בכסלו התשפב

הרב ברלנד הופגש עם משפחת הנרצח ויישאר במעצר עד יום חמישי
הרב אליעזר ברלנד בבית המשפט, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

הרב אליעזר ברלנד, החשוד במעורבות ברצח הנער ניסים שטרית ואבי אדרי לפני כשלושים שנה, נלקח אתמול (ב') בידי המשטרה לבית קברות בירושלים, שם הופגש עם משפחתו של הנרצח אבי אדרי ז"ל. כך נחשף היום במהלך דיון בבית המשפט בירושלים על הארכת מעצרו של הרב ברלנד.

בתום הדיון התייחס מנהיג קהילת "שובו בנים" לחשדות נגדו וטען כי לא נתן  הוראה לרצוח. "שלושים יום אני מחכה שיביאו לי את האנשים ממשמרת הצניעות שיגידו שאני שלחתי אותם". הוא הוסיף ואמר: "אני מוכן עכשיו, עוד לא מאוחר. אני לא מכיר אף אדם מהם. שום מילה הם לא שמעו ממני, זו עלילת דם".

כזכור, אתמול (ב') התיר בית המשפט בירושלים לפרסם כי שניים מהחשודים הינם יהודה צבי צוקר, חתנו של הרב ברלנד, ראש קהילת "שובו בנים", וברוך שרביט, הנמנה עם מקורביו של הרב. השניים בשנות השבעים לחייהם וחשודים בהיעלמותו המסתורית וברצח.

בשבוע שעבר, בהתאם לבקשה של משטרת ישראל, הוארך בבית משפט השלום בירושלים מעצרם של המעורבים בפרשה. מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך בשבעה ימים נוספים ומעצרם של חמישה חשודים נוספים הוארך בארבעה ימים, עד יום חמישי הקרוב.

בבית המשפט הדגישו כי עדיין קיים צו איסור פרסום על זהות המעורבים בחקירה, ובתוך כך, ראש העיר החרדית, אשר נעצר בתחילת השבוע בחשד למעורבותו בפרשה, אך עדיין נותר ללא זהות ופרטיו אסורים בפרסום.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן