בדירה באילת: נתפסה האישה החיובית לקורונה שנמלטה מהמשטרה

משטרת ישראל איתרה את האישה שהתגלתה כחיובית לזן הדרום-אפריקאי החדש של נגיף הקורונה, לאחר שנמלטה כאשר אמבולנס הגיע לאסוף אותה. "כל חריגה תטופל באפס סובלנות", כך נמסר מהמשטרה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 26/11/21 13:42 כב בכסלו התשפב

בדירה באילת: נתפסה האישה החיובית לקורונה שנמלטה מהמשטרה
צילום: דוברות המשטרה

וריאנט חדש של נגיף הקורונה שהגיע מדרום אפריקה התגלה בישראל. מוקדם יותר היום (ו'), אמר על כך ראש הממשלה נפתלי בנט כי אנחנו בפתחו של "מצב חירום". אחד מהמקרים החיוביים בארץ לזן החדש, התגלו בגופה של אישה שנמלטה מהמשטרה וכעבור זמן מה נתפסה. 

בהמשך לפנייה לסיוע  שהתקבלה במרחב אילת של משטרת ישראל לאיתור אישה אשר על פי החשד הגיעה לאילת כשהיא נושאת את הווריאנט החדש, החלו במרחב מיד בביצוע פעולות מהירות לאיתורה וכעבור זמן קצר האישה אותרה בדירה בעיר. 

השוטרים הגיעו לדירה לאחר שאיתרו את חברתה שעובדת באילת ובמקום להישאר בבידוד כנדרש יצאה למקום עבודתה. מפקד המרחב ניצב משנה פינצ׳י משה קיים הערכת מצב מיוחדת בסיומה יצאו השוטרים לאיתורה, תוך שהם מדווחים כל העת לחפ"ק שהוקם במרחב אילת.

מיד לאחר שאיתרו את המקום בו  שוהה על פי החשד חברתה, הם התמגנו ולאחר מכן החלו בסריקות לאיתורה. מיד לאחר שאותרה, ניתנה לה חליפת מגן ולאחר שהתמגנה היא הובילה את השוטרים לדירה בו אמורה לשהות נושאת הנגיף. בהגיעם לדירה אותרה האישה הנוספת. דיווח הועבר לפיקוד העורף שקיבל עליהן את האחריות להמשך הטיפול. "אנו חוזרים ומבקשים מהציבור לשמור על הנחיות משרד הבריאות לקורונה ומדגישים כי כל חריגה תטופל באפס סובלנות", כך נמסר מהמשטרה.