את העדכון החדש של כרום אתם לא רוצים לפספס

רוצים להפנות את חבריכם לחלק ספציפי בכתבה שקראתם? עכשיו זה אפשרי. בעדכון האחרון שפרסמה גוגל, ישנם מספר שיפורים שיעזרו לכם בשימוש היום יומי ב-Chrome

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 21/11/21 11:51 יז בכסלו התשפב

את העדכון החדש של כרום אתם לא רוצים לפספס
כרום, עדכון מעולה, צילום: shutterstock

אוהבים לשתף קישורים לכתבות עם חברים? עכשיו תוכלו לעשות זאת בקלות, במהירות וגם להתייחס לקטעים ספציפיים. זאת הבשורה שהגיע בימים האחרונים מגוגל, בעדכון הגרסה האחרון של הדפדפן הנפוץ בעולם - chrome.

בגוגל ביקשו בעדכון האחרון לעזור לגולשים לשתף עם חבריהם חלקים ספציפיים. אז איך עושים את זה? סמנו טקסט ספציפי בקטע ואחרי לחיצה על הלחצן הימני של העכבר בחרו את "העתקת קישור לטקסט המודגש". הדביקו את הלינק בהודעת וואטסאפ או במייל, וכעת הנמענים שלכם יועברו ישירות לקטע הדף שבחרתם, ולא לחלק העליון של הדף כמו בהעתקת קישור רגילה.

פיצ'ר נוסף נועד לאלה שמשאירים עשרות כרטיסיות פתוחות אבל לא מצליחים למצוא כרטיסייה ספציפית במהירות. חפשו את אייקון החץ ליד הכרטיסיות, לחצו עליו ואופציית חיפוש תיפתח לכם. אם אתם אנשי קיצורים אז ctrl+shift+A תעשה את אותה פעולה עבורכם. 

כך תחפשו בכרטיסיות בכרום

כך תחפשו בכרטיסיות בכרום צילום: גוגל

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן