כך מסיתים את ילדי הרשות הפלשתינית לרצוח

"מעודד טרור", כך נשטף מוחם של ילדי הרש"פ: דו"ח של מכון "מבט לתקשורת הפלשתינית" חושף כי כתב העת של פת"ח לילדים משבח רצח | בין המסרים המפורסמים בכתב העת: לישראל אין זכות קיום

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/21 07:51 יז בכסלו התשפב

כך מסיתים את ילדי הרשות הפלשתינית לרצוח
הסתה מגיל צעיר. ילדים פלסטינים, צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

טרור ורצח זוכים לאהדה, לישראל אין זכות קיום, ומות שאהידים הוא האידיאל - אלו התכנים שמוצגים לילדי הרשות הפלשתינית בכתב העת "ווַעְד", שיוצא לאור על ידי ארגון פת"ח. כך עולה מדו"ח חדש של "מבט לתקשורת פלשתינית".

הדו"ח, שעוסק בסוגיית החינוך שמקנה הרשות לילדים פלשתינים באמצעות כתב העת, הוגש בסוף השבוע לפרלמנט הנורבגי באוסלו. כתב העת מיועד לגילי 15-6 ויוצא לאור על ידי ארגון הילדים של הפת"ח, האחראי לחינוך. לא קיים מידע רשמי על תפוצתו, אולם ההערכה היא שתפוצתו גבוהה, היות שמדובר בכתב עת של פת"ח. כך מפרסמת הבוקר (א') לראשונה, כתבת התיישבות של "ישראל היום", אפרת פורשר.

ישראל היא מדינה פולשת

בין המסרים המפורסמים בכתב העת: ישראל היא מדינה קולוניאליסטית ופולשת, לישראל אין זכות קיום, ופלשתין תתפוס בעתיד את מקומה של ישראל. טרור ורצח זוכים לשבח ולאהדה בכתב העת, ומות שאהידים הוא האידיאל המקודם שם. הדו"ח מצא כי באופן שיטתי מולעטים קוראי כתב העת, ילדים רכים ונערים, בהיסטוריה מעוותת ומזויפת, אשר נועדה להצדיק ולבסס את שלילת זכות הקיום של ישראל.

באופן סימבולי משהו, הדו"ח פורסם בפרלמנט באותו יום שבו התקיימה באוסלו ועידת המדינות התורמות, המורכבת מ־16 מדינות, אשר עסקה בהגדלת הסיוע הכלכלי לרשות הפלשתינית בסכום של לפחות מיליארד דולר - מהלך שישראל דווקא תמכה בו עקב המצב הכלכלי הקשה של הרשות הפלשתינית.

בין היתר נכתב בדו"ח: "שכתוב העבר בידי פת"ח יוצר גם חזון לגבי העתיד. הומצאו 5,000 שנות היסטוריה של העם הפלשתיני הכנעני־ערבי, אשר מהווה עילה ומקור לכל הזכויות הפלשתיניות". 

כך למשל נכתב בכתב העת: "מאז האלף השלישי לפני הספירה, כלומר לפני 5,000 שנה, תושביה הפלשתינים יישבו אותה". על היהודים נאמר שם שהם "זרים אשר באו מכל קצוות תבל אל אדמתנו ומולדתנו, זרים שלא הכירו את פלשתין ולא חיו בה, לא הם ולא אבות אבותיהם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן