צייצה "פייק אסון הקורונה" ומחקה: איילת שקד חוללה סערה בטוויטר

בכירת מפלגת ימינה הזהירה כי המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים, זאת לאחר ש"את פיייק הקורונה ניצחנו" ובעקבות התגובות ברשת החברתית מחקה את דבריה. סמוטריץ' למשפחות הנפטרים: "מתנצלים בשם כנסת ישראל על האמירות חסרות האחריות של שקד וימינה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 09/11/21 09:24 ה בכסלו התשפב

צייצה "פייק אסון הקורונה" ומחקה: איילת שקד חוללה סערה בטוויטר
איילת שקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

167 חולים במצב קשה מאושפזים בישראל עקב נגיף הקורונה, אולם נראה שכל זה לא מספיק כדי לשכנע את שרת הפנים של מדינת ישראל בדבר קיום מגיפה אמיתית. "את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים", כך צייצה הבוקר בכירת ימינה איילת שקד בחשבון הטוויטר שלה, ציוץ שאותו מיהרה למחוק כעבור מספר דקות. 

למרות הזמן המועט שהיה באוויר, המגיבים הזדרזו להעמיד אותה על טעותה, ובאמצעות נתונים סטטיסטיים משאר העולם הוכיחו כי למרות "פייק הקורונה, מדינות אירופה נמצאות בשיאים שליליים ועלייה בתחלואה של הווירוס העולמי. שקד לא נותרה אדישה לביקורת ולאחר שמחקה את הציוץ המקורי, העלתה אחד אחר ובו ניסתה לעדן את דבריה ולקשור זאת לעידוד האוכלוסייה להתחסן. 

"לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח. הקורונה משתוללת באירופה", כתבה, "הודות להחלטה מהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של כל המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו. יש עוד הרבה אזרחים שלא לקחו את הבוסטר, כדאי מאוד לעשות זאת עכשיו". 

חבר הכנסת  דוד ביטן הצטרף אף הוא למבקריה של שרת הפנים בעקבות הפוסט, ופרסם תמונה שלו מימיו כמאושפז בעקבות מחלת הקורונה בה חלה וצייץ "תאמיני לי איילת זה לא פייק מגפה".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הגיב על דבריה ואמר: "מדינת ישראל מונהגת בידי אנשים לא אחראים, שאינם יודעים להבדיל בין אמת לשקר, בין פייק למציאות". עוד הוסיף כי כאב משפחות הנפטרים מהקורונה, 8,124 במספר, הוא אמיתי. "אנו איתכם. אנו מתנצלים בשם כנסת ישראל על האמירות חסרות האחריות של שקד וימינה".