ללא מעצורים: עידית סילמן שוב מותקפת והפעם בטוויטר

האם נציגת ימינה כינתה את אחת המגיבות ברשת החברתית "חלאה ביביסטית"? חברת הכנסת מדווחת כי חשבון הטוויטר שלה נפרץ, והתגובה לאחר מכן נמחקה. "לא תפחידו אותי, לא תבהילו אותי. הסבלנות המפליגה בה נקטתי עד עתה, לכל איום - תמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/21 21:58 ג בכסלו התשפב

ללא מעצורים: עידית סילמן שוב מותקפת והפעם בטוויטר
צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ/דני שם טוב

ימים לא קלים עוברים על יושבת ראש הקואליציה עידית סילמן, לאחר שסיפרה אמש (שבת) בראיון שהעניקה לחדשות 12 על אירוע תקיפה שחוותה בעבר. "לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות", אמרה אז. התמודדה עם קולות שהעלו חשד באשר לאמינות הדיווח, ואף גורם במפלגת ימינה אמר בשיחה לחדשות כיפה כי שמע על האירוע רק אתמול בערב. 

סילמן מדווחת הערב (א') על אירוע תקיפה נוסף, בו נפרץ חשבון הטוויטר שלה, כאשר עלתה בו תגובה חריפה שלאחר מכן נמחקה. "הערב נפרץ חשבון הטוויטר שלי וציוץ קשה הועלה ונמחק. לכל המודאגים והדואגים, המקרה הועבר גם הוא לקצין הכנסת. לא תפחידו אותי, לא תבהילו אותי. הסבלנות המפליגה בה נקטתי עד עתה, לכל איום - תמה". 

הדיווח מגיעה בעקבות בפוסט שהעלתה היום לחשבון הפייסבוק שלה, ובו טענה נציגת ימינה כי היא ומשפחתה סובלים מהטרדות ואיומים באופן יומיומי. "הקמפיין שמתנהל נגדי לא פוסל לרגע, עד כדי שיש עיתונאים שעסוקים בשאלה האם היה או לא היה רמקול על הרכב שעקב אחרי בזמנו. אני מאמינה שאם הבת שלכם הייתה נוסעת עם הילדים שלה בכביש המהיר ורכב היה נצמד אליה מאחור עם רמקולים, הייתם מאושרים. לא ככה"? 

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לראשונה על הסערה סביב חברת מפלגתו עידית סילמן. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב, "בחודשים האחרונים, וביתר שאת לקראת העברת התקציב, עידית סילמן ומשפחתה עוברים מסכת לחצים, הכפשות ומתקפות קשות ביותר, שמעט נבחרי ציבור חוו כמותן. אני מחזק את עידית ומעריך מאוד את כושר העמידה שלה ואת העבודה הקשה והיסודית שהיא עושה בכנסת, כדי להחזיר את ישראל למסלול". 

בנט וסילמן

בנט וסילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן