הותר לפרסום: אלדד פרי הוא איש העסקים שנרצח הבוקר

אלדד פרי הוא הדמות הבכירה מעולם הנדל"ן שנרצחה הבוקר ברחובות: פרי יצא מבית הכנסת בסיום התפילה ונהרג מאש שנורתה לעברו |בשנה שעברה נקלע לחובות של מאות מיליוני שקלים | חשד שחובות בשוק האפור הם הסיבה לחיסול

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/21 07:22 ט בחשון התשפב

הותר לפרסום: אלדד פרי הוא איש העסקים שנרצח הבוקר
אלדד פרי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כוחות ההצלה קבעו הבוקר (ו') את מותו של גבר שנמצא ירוי ברחוב מרדכי בשיסט בעיר, נסיבות האירוע בבדיקה וכוחות משטרה הוקפצו למקום. הנרצח הוא איש העסקים אלדד פרי, בכיר בעולם הנדל"ן הישראלי יתכן שהרקע לרצח הוא סכסוך של פרי עם גורמים בשוק האפור, זאת לאחר שפרי נכנס לחובות עצומים.

אירוע הירי הקשה התרחש הבוקר מחוץ לבית כנסת, פרי יצא מהתפילה ונפגע מאש שנורתה לעברו, כוחות ההצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו. עדי ראיה מספרים כי הרוצח נמלט מהזירה באמצעות אופנוע, כוחות ביטחון מבצעים סריקות נרחבות בעיר במטרה לתפוס את הרוצח.

פראמדיק מד"א אלון כהן שהגיע לזירה, סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה במגרש החניה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". כאמור שישה כדורים פגעו בפרי.

קבוצת אלדד פרי בראשותו, חברת הנדל"ן הגדולה שהקימה קבוצות רכישה , נכנסה בחודש ספטמבר 2020 לחובות בגובה מאות מיליוני שקלים ונכנסה להליך פירוק. משקיעים ורוכשים שעבדו עם החברה איבדו את כספם.

כזכור, משרד הבינוי והשיכון הודיע בשנה שעברה כי הוא מתחיל בהליך פלילי נגד אלדד פרי, בחשד לביצוע עבירות מכר. "משרד הבינוי נכון לסייע לחקירת המשטרה ככל שיידרש ומסמכים רלוונטיים הועברו בעת הגשת התלונה", סיפרו אז במשטרה.