ח"כ יום טוב כלפון מסרב לומר אם וליד טאהא תומך טרור

אחרי יועז הנדל: ח"כ מימינה סירב לומר אם וליד טאהא מרע"מ הוא תומך טרור והצהיר שלא יצטרף לשיקלי, בהמשך תקף את גלי ישראל: "גם אתם נפלתם, דף מסרים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/09/21 15:34 ח בתשרי התשפב

ח"כ יום טוב כלפון מסרב לומר אם וליד טאהא תומך טרור
יום טוב כלפון, צילום: Gershon Elinson/Flash90

אחרי שהבוקר (ג') השר יועז הנדל הצהיר כי יעדיף את וליד טאהא על פני איתמר בן גביר גם במפלגת ימינה נופלים בלשונם. חבר הכנסת יום טוב כלפון שנכנס בחוק הנורווגי סירב לאשר שוליד טאהא תומך טרור והעביר ביקורת על ח"כ עמיחי שיקלי.  

בריאיון שהעניק כלפון ליותם זמרי וליטל שמש נשאל כלפון על ח"כ הסורר ממפלגתו, עמיחי שיקלי. כלפון התנגד לדרכו של שיקלי ואמר: "מה יתרום שאעבור לצד של שיקלי? אני עכשיו עובד למשל על הבאת יהודים מחו״ל, אני עובד בפועל בשביל לשנות, אני לא עובד בשביל לקבל מחמאות ממאזיני ערוץ 20 או גלי ישראל".

המראיינים ניסו לשאול את ח"כ כלפון שוב ושוב על ח"כ וליד טאהא שיצא להגנת המחבלים בבתי הכלא, כלפון אמר כי תומכי טרור לא צריכים להיות בכנסת אך סרב לומר כי טאהא תומך טרור והצביע על בג"ץ כאחראי. כשנשאל האם ח"כ עופר כסיף שאמר אתמול כי אינו בטוח שיסגיר מחבל נמלט ענה כלפון: "לא יודע".

בגלי ישראל פרסמו את הריאיון וכלפון תקף את הרדיו על ההתנהלות מולו. כלפון כתב בטוויטר: "שנים ביקרתי את שיטת סתימת הפיות והעדר ההוגנות של גופי התקשורת מהשמאל כשהם מראיינים איש ימין, לכן גם תמכתי בהקמת גופי תקשורת יותר מאוזנים. גלי ישראל, גם אתם נפלתם. במקום לצייץ ציטוט של המרואיין כמו עם כל המרואיינים שלכם, ולהיות הוגנים, צייצתם דף מסרים. חבל".

כזכור הבוקר שותף נוסף בממשלת בנט עורר סערה, השר יועז הנדל אמר בריאיון: "לא אשב עם בן גביר בקואליציה, עם וליד טאהא כן".