סוף מתוק בעזרת סוכריה: המשטרה עצרה את התוקף מינית

המשטרה פענחה תיק תקיפה מינית נגד קשישה כבת 83 במתחם הדיור הציבורי בת"א הודות לסוכריה שהשאיר החשוד בזירה. הבוקר תוגש נגדו הצהרת תובע

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/21 16:36 ג באלול התשפא

בעזרת סוכריה: המשטרה עצרה את התוקף מינית
ארכיון, צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבוע וחצי תושב חולון בשנות הארבעים לחייו תקף מינית קשישה בבית אבות, החשוד נמלט מהזירה אך השאיר אחריו ראיית זהב, סוכרייה שאכל. המשטרה איתרה את הסוכרייה בזירה ובתום בדיקה מיוחדת איתרה את התוקף.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע וחצי עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפה וניסיון אונס של קשישה כבת 80 השוהה במתחם דיור ציבורי לקשישים בעיר. על פי החשד, אלמוני נכנס למבנה וגרר את הקשישה אל מיטתה, תוך שהוא רוכן מעליה וסותם את פיה בידו, אולם נמלט מהמקום בזכות תושייתה של הקשישה אשר צרחה והצליחה להניס אותו מחדרה.

בתוך כך, שוטרי מרחב יפתח הגיעו לזירה מיד עם קבלת הדיווח והחלו בביצוע פעולות חקירה ואיסוף ראיות מהזירה, לרבות איתור מצלמות אבטחה, נטילת דגימות פורנזיות על ידי חוקרי הזיהוי פלילי  ותחקור ראשוני של הקורבן, לצד סריקות נרחבות אחר החשוד בשטח.

כאמור, במהלך הסריקות איתרו השוטרים את החשוד - תושב חולון בשנות ה-40 לחייו ועצרו אותו לחקירה בתחנת השכונות בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, כאשר בהתאם לממצאיה תוגש הבוקר לבימ"ש השלום בת"א הצהרת תובע נגד החשוד בחשד לביצוע עבירות המין , לרבות חשד להפצת מחלה .

בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.


(הרב שרלו על פגיעות מיניות בציבור הדתי).