בפנים גלויות: צה"ל חשף את פני משגרי הרקטות מלבנון

דובר צה"ל בשפה הערבית חשף את פניו של המחבל אשר שיגר רקטות לעבר ישראל ביום שישי האחרון. "זוהי עדות נוספת לזלזול של ארגון הטרור בריבונות של לבנון"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/08/21 16:34 ל באב התשפא

בפנים גלויות: צה"ל חשף את פני משגרי הרקטות מלבנון
גבול לבנון, צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל בשפה הערבית, סגן אלוף אביחי אדרעי, פרסם היום בחשבון הטוויטר הרשמי שלו תיעוד אשר חושף את פניהם של פעילי ארגון הטרור, אשר אחד מהם הוא עלי כג'כ, שהשתתפו בירי הרקטות לעבר יישובי הצפון בסוף השבוע שעבר. בציוץ שצירף לתמונה כתב אדרעי כי "זוהי עדות נוספת לזלזול של ארגון הטרור בריבונות של לבנון". 

בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות ביום שישי האחרון נראה כלי רכב שנשא מתקן שיגור רקטות נבלם בידי דרוזים מקומיים תושבי העיירה חצביא בדרום המדינה, אשר התקהלו סביב הרכב ומנעו ממנו להתקדם. בהודעה על האירוע הביטחוני כתב דובר צה"ל כי "למעלה מעשר רקטות נורו משטח לבנון לשטח ישראל, מרביתן יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית והיתר נפלו בשטחים פתוחים במרחב הר דב". 

לאחר שחיזבאללה לקח אחריות על ירי הרקטות, נשא מזכ"ל הארגון חסן נסראללה נאום לציון 15 שנה למלחמת לבנון השנייה. הוא הזהיר כי "אם התקיפות האוויריות יימשכו, הן יזכו לתגובות בצפון פלסטין הכבושה. התגובה שלנו תהיה בגליל ובגולן הכבוש. תמיד אמרנו שאנחנו לא מחפשים מלחמה ולא רוצים מלחמה, אך אנחנו מוכנים. אנחנו לא חוששים מפניה, מחכים לה בכל יום וגם ננצח בה אינשאללה. הטיפשות הגדולה ביותר של האויב תהיה אם יחליט לצאת למלחמה".

בדבריו התייחס נסראללה לתקיפות האחרונות של ישראל בדרום לבנון לאחר השיגורים שנפלו בשטחים פתוחים בצפון, ואמר כי האירועים בימים האחרונים, הם התפתחות מסוכנת מאוד, ישראל מנסה להפעיל לחץ על מנת לשלול מלבנון יכולת להתעמת מולה ופעולת התגמול להריגתו של פעיל חיזבאללה שנהרג בסוריה, עלי כאמל מחסן, היא להרוג חייל ישראלי, אולם עד כה התנאים טרם הבשילו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן