ציד לא חוקי בבנימין: 25 בעלי כנף ועופר צבי נתפסו בכפר פלשתיני

במבצע משותף של פקחי רשות הטבע והגנים במנהל האזרחי יחד עם כוחות צה"ל ומשטרת בנימין נעצרו הלילה שני חשודים באחזקת חיות בר וחשד לציד לא חוקי באזור יריחו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/07/21 09:23 כא באב התשפא

ציד לא חוקי בבנימין: 25 בעלי כנף ועופר צבי נתפסו בכפר פלשתיני
צילום: פקח רט"ג

מבצע אכיפה כנגד אחזקה לא חוקית של חיות בר וחשד לציד באזור יריחו התקיים אתמול (ה'), בהובלת פקחי רשות הטבע והגנים ביחידת קמ"ט שמורות טבע במנהל האזרחי, ובשיתוף גדוד "לביאי הבקעה" מחטיבת הבקעה והעמקים ומשטרת בנימין.

במהלך המבצע בכפר פלשתיני שבאזור, נעצרו שני חשודים בציד ובהחזקת 25 בעלי כנף ועופר צבי בחצר הבית. בין בעלי הכנף נמצאו: 3 תורית זנבנית, 10 חוחית, 7 תור מצוי, 10 כסוף מקור ו-4 בזבוזים.

ציד לא חוקי

ציד לא חוקי. צילום: פקח רט"ג

במסגרת המאבק כנגד פעילות האחזקה והציד הלא חוקיים ברחבי יהודה ושומרון, פקחי שמורות הטבע והגנים במנהל האזרחי פועלים במטרה להיאבק בתופעה ולמגר אותה.

גיא כהן, קמ"ט שמורות טבע במנהל האזרחי, אמר שבמנהל רואים בחומרה כל ניסיון אחזקה לא חוקית או ציד של חיות בר מוגנות ביהודה ושומרון. "אני מודה לפקחי שמורות הטבע, לכוחות צה"ל ולמשטרת בנימין על הערנות והנכונות לפעול במהירות במטרה למנוע את המשך התופעה האכזרית הזאת. אנחנו נמשיך להיאבק בתופעה ולמנוע מהעבריינים להמשיך ולפגוע באוכלוסיית חיות הבר ביהודה ושומרון".