שמח בממלכה: בוריס ג'ונסון התחתן בטקס חשאי

מתחת לאפם של כתבי הרכילות ועם מספר מוזמנים מצומצם ביותר, ראש ממשלת בריטניה נישא אתמול בלונדון בפעם השלישית. מקורב לג'ונסון: "האירוע התנהל בסודיות גמורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/21 13:48 יט בסיון התשפא

שמח בממלכה: בוריס ג'ונסון התחתן בטקס חשאי
בוריס ג'ונסון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונים הבריטים חשפו הבוקר את מה שהתרחש אתמול (ש') בכנסיית ווסטמיניסטר, שם למול 30 אורחים בלבד נישא ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון. גברת סימונדס, הכלה המאושרת הפכה לאשת ראש הממשלה ותגור יחד עם ג'ונסון בבית ברחוב דאונינג 10.

אחרי הפרסום, דוברי בית ראש הממשלה הבריטי לא הכחישו את החתונה ומסרו לתקשורת: "ראש הממשלה וגברת קארי סימונדס נישאו אתמול אחר הצהריים בטקס קטן" בטקס נכחו רק 30 אורחים והוא נערך בסודיות מוחלטת. למעשה האורחים גילו על הטקס רק שעות ספורות לפני שהחל. בטקס נכח בין יתר האורחים בנם בן השנה של הזוג וילפרד. 

בשבת בשעה שתיים, למול כנסיית  ווסטמיניסטר הגיחה לפתע מתוך לימוזינה זוגתו של ראש הממשלה בשמלת כלה לבנה, סיפרו העיתונים. הזוג נישא בטקס קצר לצלילי מוזיקה קלאסית. מקורבים לזוג סיפרו כי: "העובדה שזה היה הסוד שלהם היא מה שהפך את היום הזה למיוחד כל כך, שניהם התרגשו לחלוטין, כל העניין התנהל בסודיות רבה ותוכנן בקפידה.

לפי דיווחים בבריטניה, החתונה הסודית הייתה מתוכננת כבר חצי שנה, אמנם האירוע היה קצר ועם מעט משתתפים אבל מתוכננת גם חתונה רשמית וגדולה בקיץ הבא, ויש מי שכבר קיבל הזמנה לאירוע שיערך ב-30 ביולי 2022.

כזכור, ג'ונסון וסימונדס הם הזוג הראשון שנישא מחדש בעודם גרים במעון ראש הממשלה במאה השנים האחרונות, צעד שיש מי בממלכה שהעביר עליו ביקורת. ג'ונסון שכזכור חלה בקורונה במהלך השנה שעברה ואף אושפז בבית החולים יכול לחייך.