מתקפה מלוכלכת בנט מנקה את הלכלוכים בקבינט ומגן על שרון אלרועי פרייס

קבינט הקורונה מתקשה לקבל החלטות וקרוע במאבקים פנימיים בין שאשא ביטון לניצן הורביץ. גורמים בקבינט יצאו בהתקפה מלוכלכת דווקא נגד ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרועי פרייס, בנט התייצב לצידה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/21 10:50 יט באב התשפא

בנט מנקה את הלכלוכים בקבינט ומגן על שרון אלרועי פרייס
אלרועי-פרייס עם נחמן אש, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

משוגעת מטורללת וצורחת אלו רק חלק מהתיאורים בהם השתמשו גורמים בקבינט כדי לתקוף את נציגת משרד הבריאות בקבינט, ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרועי פרייס. נגד הקבינט מופנית ביקורת רבה על חוסר היכולת לקבל החלטות בזמן קצר ועל המריבות הפנימיות בין המשרדים, בקבינט בחרו קורבן להאשים ותקפו את אלרועי פרייס. 

בכתבה שפורסמה אתמול בחדשות 13 הוצגה שרת החינוך כמשרתת נאמנה של הציבור ושרון אלרועי פרייס כאשמה בהיסטריה. "שאשא ביטון מגיעה תמיד עם הנתונים הרלוונטים, שרון מתחמקת. היא רק זורעת היסטריה, אבל אין נתונים שיבססו אותה. אלרעי פרייס מתנהגת כמו משוגעת, היא צורחת ולא נותנת לאף אחד לדבר אבל לא מספקת תשובות ונתונים. כאשר מעמידים אותה מול המספרים היא מגמגמת, ולא באמת מספקת אותם" אמרו לחדשות 13 גורמים בקבינט הקורונה.

ראש הממשלה נפתלי בנט יצא הבוקר להגנת אלרועי פרייס וחשף עוד פיסה מחילוקי הדעות בקבינט. בהודעה רשמית כתב בנט כי: "ד"ר שרון אלרועי פרייס היא משרתת ציבור מסורה ומקצועית, שעובדת לילות כימים למען בריאותם של אזרחי ישראל. היא פועלת בענייניות ובאחריות, ומסייעת לנו להוביל את ההתמודדות עם המגפה". על המתקפה נגדה כתב בנט: "המתקפה האישית נגדה אינה ראויה ואינה מקובלת. לשרון יש גיבוי מלא לפעילותה. ביחד עם שר הבריאות ומנכ"ל משרדו, נמשיך לפעול למען בריאות הציבור".

אתמול הגיבו על התחקיר ואמרו: "אנשי משרד הבריאות ובראשם ד"ר אלרעי פרייס, פועלים יומם וליל להגן על בריאות הציבור. לעומתם, יש מי שמכנה את עצמו 'גורמים בכירים בקבינט', אשר עיקר עיסוקו הוא הכפשות ומרדף אחר פייק כותרות".


(אלרועי פרייס על הקורונה).