מתן כהנא בסיור בנתב"ג: "דין אוקראינה כדין כל מדינה בצבע שלה"

השר לשירותי דת ערך ביקור בשדה התעופה ונפגש עם שמואל זכאי מנהל נתב"ג וצוות ההנהלה. בפגישה דנו באתגרים של מדינת ישראל ונמל התעופה לקראת הנסיעה השנתית של חסידי ברסלב לאומן בראש השנה הקרוב: "לא תהיה איפה ואיפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/21 12:29 טז באב התשפא

מתן כהנא בסיור בנתב"ג: "דין אוקראינה כדין כל מדינה בצבע שלה"
השר כהנא בביקור בנתב"ג, צילום: דוברות השר לשירותי דת

לאחר שבשבוע שעבר הממשלה העבירה את הטיפול בעניין הנסיעה לאומן בראש השנה למשרד לשירותי דת, השר העומד בראש המשרד וחבר קבינט הקורונה, מתן כהנא, ביקר הבוקר (א') בנתב"ג שם נפגש עם שמואל זכאי מנהל נתב"ג וצוות ההנהלה.

בפגישה נדונו האתגרים העומדים בפני מדינת ישראל ונמל התעופה לקראת הנסיעה השנתית של חסידי ברסלב לאומן בראש השנה הקרוב. השר הנחה את צוות משרדו לסיים את גיבוש מתווה אומן אותו יביא לאישור קבינט הקורונה.

כהנא טען במהלך הפגישה כי במשרדו הפיקו לקחים מהטעויות שנעשו בשנה שעברה. "לא תהיה איפה ואיפה ואפליית ציבור מסוים. המתווה שאציג בפני הקבינט בימים הקרובים יאפשר לכמה שיותר אנשים לצאת לאומן תוך שמירה כללים שיאפשרו בטחון בריאותי. בימים הקרובים אפרסם את מתווה אומן והקריטריונים לנסיעה יהיו פשוטים וברורים".

בישיבת הממשלה הקודמת, שהתקיימה ביום שני שעבר, התבטא בנושא באופן שנוי במחלוקת, שר האוצר אביגדור ליברמן: " "שמעתי שיש עוד פעם רעיון להוציא טיסות לאומן. צריך לתת על זה את הדעת". שר הבריאות ניצן הורוביץ חיזק את ליברמן: "שר האוצר צודק בעניין זה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן