ליברמן: "שמעתי שיש עוד פעם רעיון להוציא טיסות לאומן"

שר האוצר התבטא במהלך ישיבת הממשלה בצורה שנויה במחלוקת, ואמר כי "צריך לתת את הדעת" בכל הקשור לטיסות לאומן לקראת ראש השנה הקרוב. שר הבריאות גיבה אותו: "צודק בעניין הזה" | משרד הדתות: תתאפשר נסיעה למחוסנים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/07/21 14:43 י באב התשפא

ליברמן: "שמעתי שיש עוד פעם רעיון להוציא טיסות לאומן"
ליברמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בפתח ישיבת הממשלה שנערכה היום (ב') במשכן הכנסת, התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט, למספר רחב של סוגיות הקשורות להתפשטות זן הדלתא של נגיף הקורונה בישראל, אך במחדל המתרחש בימים אלה בנתב"ג לא התבטא בנט מול המצלמות.

מי שכן התייחס לנתב"ג במהלך הישיבה אך לא בהקשר למחדל אי סגירתו, היה שר האוצר אביגדור ליברמן, שהביע את דאגתו בכל הנוגע לטיסות הצפויות לאומן לקראת ראש השנה הקרוב. "שמעתי שיש עוד פעם רעיון להוציא טיסות לאומן. צריך לתת על זה את הדעת". שר הבריאות ניצן הורוביץ חיזק את ליברמן: "שר האוצר צודק בעניין זה".


(דברי ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה היום)

הממשלה גוררת רגליים ולא סוגרת את נתב"ג אך חסידי ברסלב כבר דואגים כי כמו בשנה שעברה, גם השנה לא יתאפשר להם להגיע לציון רבי נחמן באוקראינה. בממשלה העבירו את הטיפול למשרד לשירותי דת בראשות מתן כהנא שאמור לגבש מתווה לנסיעה, אם יתאפשר הדבר.

לשאלת חדשות כיפה, נכון לימים אלה טרם יצאה הנחיה אך נסיעה לאומן תתאפשר למחוסנים. במשרד לשירותי דת הדגישו כי טרם התקבלה החלטה סופית בנידון. 

גם הבוקר נרשמו תורים ארוכים בשדה התעופה בן גוריון, ו-37 אלף נוסעים צפויים להיכנס ולצאת במהלך היום מישראל. הפרצה בנתב"ג הביאה ללא פחות מ-300 שרשראות הדבקה חדשות, והובילו לכ-529 חיובים לנגיף הקורונה ששבו מחו"ל. 

 

 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן