אחרי 12 שנה: משפחת נתניהו עזבה את בלפור

תם עידן: יו"ר האופוזיציה ובני משפחתו עזבו הלילה את מעון ראש הממשלה בבלפור, בהתאם לסיכום עם נפתלי בנט, והישר לביתם בקיסריה. ראש הממשלה לא צפוי להיכנס למעון הרשמי לפני ט' באב ולפני חלק מהשיפוץ הנדרש למקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/21 07:32 ב באב התשפא

אחרי 12 שנה: משפחת נתניהו עזבה את בלפור
כניסת המובילים לבלפור, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי 12 שנות שלטון, יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עזב הלילה (שבת) באופן רשמי את מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים יחד עם בני משפחתו. בהתאם לסיכום עם ראש הממשלה נפתלי בנט, נתניהו עזב את המקום עד 10 ביולי, וכעת המקום יעבור שיפוץ ניכר לפני כניסת בנט. 

משפחת נתניהו עזבה את הבית ברחוב בלפור הישר לבית הפרטי בקיסריה, זאת לאחר מספר ימים שהמובילים יצאו ונכנסו את ביתם לשעבר בירושלים. כעת צפוי בית ראש הממשלה לעבור שיפוץ מקיף לפני כניסתו של בנט, שבכל מקרה לא אמור להיכנס למקום לפני ט' באב בשל מנהגי האבלות. 

לפני כשבועיים, לשכותיהם של בנט ונתניהו סיכמו כי יו"ר האופוזיציה ובני משפחתו יעזבו את בלפור עד 10 ביולי שחל אתמול, וכי עד למועד זה לא יתקיימו בו פגישות רשמיות של נתניהו. "סוכם כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ובני משפחתו יסיימו את שהותם במעון עד ליום 10 ביולי 2021. עד אז, לא יתקיימו במעון פגישות רשמיות. ב-11 ביולי 2021 יעבור המעון לשימוש ראש הממשלה בנט", נכתב בהודעה מטעם השניים.