המשטרה איתרה אלפי שתילי קנאביס בדרום

משטרת ישראל מנסה למגר את תופעת הסמים הלא חוקיים במדינה, בפעילות משולבת עם מג"ב נתפסו אלפי שתילי קנאביס. כרגע הסם לא חוקי בישראל, האם תקווה חדשה תשים סוף לשרפת הקנאביס

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/21 13:18 כה בתמוז התשפא

המשטרה איתרה אלפי שתילי קנאביס בדרום
שרפת הקנאביס, צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל עושה כל מאמץ לאתר מפיצי סמים במדינה, התופעה הולכת וצוברת תאוצה בכמה חזיתות, גם בגבולות ישראל הדרומי והצפוני וגם בתוך הארץ עם סוחרים ומגדלים שצוברים אומץ. הלילה חשפה משטרת ישראל חממת גידול קנאביס עצומה בדרום הארץ.

בפעילות משותפת של שוטרי משמר הגבול ושל משטרת ישראל איתרו הכוחות לא פחות מ-4,000 שתילי קנאביס בחממת סמים בדרום. הלילה, בפעילות יזומה של שוטרי ומתנדבי מג"ב איתרו הכוחות חממת סמים בתוך נחל בשטח הסמוך לרביבים. בחממה נתפסו 4,000 שתילי קנאביס. כלל הממצאים הושמדו במקום באמצעות שריפה מבוקרת. 

הקנאביס גודל בתוך ערוץ נחל על מנת להקשות את הזיהוי, מגדלי הקנאביס מנסים לא פעם להערים על המשטרה, אלא שהפעם משטרת ישראל הייתה צעד אחד לפניהם. בהודעה מטעם משטרת ישראל נמסר כי: "לפני ההשמדה של החומרים שנתפסו, נלקחו דגימות וממצאים שהועברו לחקירה שנפתחה במשטרת ישראל". 

כיום הקנאביס לא חוקי במדינה אך אולי בקרוב המצב ישתנה. כזכור, בהסכם הקואליציוני של מפלגת תקווה חדשה עם שאר מפלגות הקואליציה נכתב כי: "כחלק מההסכם הקואליציוני, תחול רפורמת קנאביס, הכוללת: חוק אי הפללה של צרכני קנאביס, הסדרה מלאה של שוק הקנאביס כולל הקנאביס הרפואי, קידום קמפיין להעלאת מודעות לסכנות שבשימוש וטיפול בהתמכרויות".


מעצר חשודים בסחר בקנאביס.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן