ביממה האחרונה מת אדם אחד מקורונה | לראשונה מסוף הגל השלישי: ישוב אדום בישראל

בנימינה מוגדרת כאדומה, לאחר כחודשיים בהם אף רשות בישראל לא היתה בצבע זה של מודל הרמזור. 125 מאומתים לנגיף התגלו במועצה ו-1,107 תושבים נמצאים בבידוד ביתי | הרשויות המקומיות יפתחו מחדש את מערכי החקירות, לצד סיוע במאמצי האכיפה ברמה העירונית

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/06/21 09:49 יד בתמוז התשפא

ביממה האחרונה מת אדם אחד מקורונה | לראשונה מסוף הגל השלישי: ישוב אדום בישראל
צילום: Yossi Aloni/Flash90

התפרצות הקורונה. המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה הוגדרה הבוקר (ה') כאדומה על פי מודל הרמזור, אתמול היא עוד הוגדרה ככתומה. מודיעין-מכבים-רעות נצבעה הוגדרה הבוקר כצהובה. ביממה האחרונה אומתו במועצה 125 חולים חדשים מתוך 138 חולים שאומתו ברחבי המדינה. מספר התושבים הנמצאים בבידוד ביתי במועצה עלה ל-1,107.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושרת הפנים, איילת שקד, שוחחו אמש עם יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס. לבקשת בנט ושקד, ובתיאום עם משרד הבריאות, סוכם כי הרשויות המקומיות יובילו את המאמצים לקטיעת שרשראות ההדבקה והמאבק בנגיף הקורונה.

במהלך השיחה, סוכם כי הרשויות המקומיות יפתחו מחדש באופן מידי את מערכי החקירות, לצד סיוע במאמצי האכיפה ברמה העירונית. ראש הממשלה ושרת הפנים ציינו כי לאור העובדה שהרשויות פעלו באופן ראוי לשבח, מכאן והלאה יוענקו להן אחריות וסמכויות רבות יותר. 

מנתוני משרד הבריאות המעודכנים שפורסמו הבוקר עולה, כי אתמול אומתו לנגיף 138 חולים חדשים, ומספר החולים הפעילים בישראל עלה ל-638. בבתי החולים מאושפזים 52 חולים, מתוכם 26 במצב קשה, 19 קריטי ועוד 18 מונשמים. במהלך היממה האחרונה מת אדם אחד נוסף, ומספר המתים מקורונה עומד על 6,429.