"שביתות רעב במעלה בטטה": יאיר נתניהו פותח חזית נגד יוסי דגן

לאחר שהעוזר של ראש מועצה אזורית שומרון התלונן על חוסר משילות ביישוב אביתר, תקף אותו בנו של ראש האופוזיציה נתניהו: "שהבוס שלך יוסי דגן יתבייש, למה הוא לא מרים הפגנות ואוהלי מחאה מול בנט? למה רק ידע לעשות כותרות בynet מול נתניהו?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/21 18:53 יג בתמוז התשפא

"שביתות רעב במעלה בטטה": יאיר נתניהו פותח חזית נגד יוסי דגן
צילום: פלאש 90

צבי סוכות, העוזר של ראש מועצה אזורית שומרון, סיפר היום (ד') בחשבון הטוויטר שלו על שריפות שפרצו לאחרונה ביישוב החדש אביתר. "המצב פה בלתי נסבל", הוא כתב, "יש עשרות משאיות מהבוקר שמביאות בהגדרה חומרים מסרטנים כדי לשרוף מתחת לישוב. אנחנו חיים פה בענן עשן מסוכן. ילדים פה מתחילים להיות חולים". 

מי שהתייחס לדבריו הוא יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר ויושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. יאיר נתניהו הגיב בציניות לכאבו של סוכות והציע לו לפנות לבכירים בממשלת השינוי החדשה, "דבר עם החברים של הבוס העסקן שלך: בנט, שקד וסער. בטוח שיעזרו לכם". סוכות מיהר לענות וצייץ: "ערבים מנסים להרוג אותנו וזה מה שיש לך לומר. תתבייש!" 

נתניהו הבן לא נשאר חייב ותקף: "שהבוס שלך יוסי דגן יתבייש! איפה הוא?! למה הוא לא מרים הפגנות ואוהלי מחאה מול בנט שקד וסער על מה שקורה לכם?! למה רק ידע לעשות שביתות רעב ומאהלים וכותרות בynet מול נתניהו על כל כביש עוקף חרטה ופחון במעלה בטטה? ועכשיו הוא שותק כמו דג!" 

היישוב אביתר, אשר נמצא במרחק של קילומטר וחצי מזרחית מצומת תפוח, הוקם לראשונה לפני שמונה שנים, לזכרו של אביתר בורובסקי ז"ל  וההתיישבות במקום חודשה לפני שבעה שבועות לאחר פיגוע הירי בצומת תפוח. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן