אסף זמיר הודיע: לא אתמודד בבחירות הקרובות לכנסת

שר התיירות לשעבר הסביר את החלטתו: "התמודדתי במסגרת כחול לבן שלוש פעמים. האמנתי במפלגה הזו ועשיתי ככל יכולתי כדי שתצליח. אבל זה נגמר", וחשף את כוונותיו למערכת הבחירות הקרובה: "אתעסק ביכולת של הגוש שלי להצליח"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 12/01/21 09:13 כח בטבת התשפא

אסף זמיר הודיע: לא אתמודד בבחירות הקרובות לכנסת
אסף זמיר, צילום: Hadas Parush/Flash90

חבר הכנסת ושר התיירות לשעבר אסף זמיר הודיע הבוקר (ג') בחדשות כאן כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, והסביר את החלטתו: "התמודדתי במסגרת כחול לבן שלוש פעמים. האמנתי במפלגה הזו ועשיתי ככל יכולתי כדי שתצליח. אבל זה נגמר".

"כעת עומדות בפני שתי אלטרנטיבות", חשף זמיר, "לעשות שופינג בין מפלגות הגוש ולעסוק בשיבוץ שלי ובמיקום שלי, או לפעול בחופשיות כדי לקדם איחוד בגוש ואחוזי הצבעה גבוהים בריכוזי מרכז-שמאל. כשאני מסתכל על מה שעומד על הפרק חשבתי שנכון יותר להתעסק ביכולת של הגוש שלי להצליח". 

חבר כחול לבן לשעבר נשאל לגבי האפשרות שיתמודד לראשות עיריית תל-אביב-יפו במידה שחולדאי יפרוש מתפקידו לאחר הבחירות לכנסת: "תל-אביב מאוד יקרה לי ונמצאת תמיד בליבי. נכון לעכשיו אין בחירות לראשות העיר וכרגע לא ברור אם יהיו בחירות בת"א ומתי. במידה שיתקיימו בחירות לראשות העיר אני אשקול ברצינות אם להתמודד ואקבל החלטה".

בציוץ שכתב בטוויטר לפני שלושה ימים טען זמיר כי "המצב בגוש מחריד. מטריד בטירוף. אין זמן, חייבים להתחיל להתקדם לחיבורים. לחכות לסוף החודש- טעות".