לראשונה כראש ממשלה: בנט נפגש עם כוכבי

נפתלי בנט כבר עבד עם הרמטכ"ל כשהיה שר ביטחון, אבל היום בנט חזר לעבוד עם כוכבי במעמד משופר. השניים נפגשו בלשכת רוה"מ ושוחחו בעניינים ביטחוניים על רקע המתיחות בדרום

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 19:13 ו בתמוז התשפא

לראשונה כראש ממשלה: בנט נפגש עם כוכבי
בנט וכוכבי בפגישה, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך בסבב הפגישות שלו עם ראשי מערכת הביטחון. אחרי שכבר קיבל סקירות ביטחוניות מראש המל"ל והמזכיר הצבאי, ואף שוחח בענייני איראן עם ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, בנט נפגש היום (ד') עם הרמטכ"ל אביב כוכבי בלשכתו בירושלים.

אחרי הפגישה שהתקיימה היום הוציאה לשכת ראש הממשלה הודעה על הפגישה, בהודעה נכתב כי: "ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים היום פגישת עבודה ראשונה עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, בלשכת רה"מ בירושלים. בפגישה דנו השניים בתמונת המצב המבצעית והאתגרים הביטחוניים שעל הפרק. כמו כן, דנו בתהליך הפקת הלקחים ממבצע "שומר החומות". בנוסף, שוחחו על חשיבות המשך מימוש התכנית הרב-שנתית 'תנופה'".
 
כזכור, לפני מספר שבועות החליט שר הביטחון בני גנץ על הארכת כהונתו של כוכבי בשנה נוספת. בפגישה עדכן ראש הממשלה בנט את הרמטכ"ל כוכבי כי ההחלטה על הארכת כהונתו לשנה רביעית, בהמשך להמלצת שר הביטחון, תועלה לאישור הממשלה בהקדם האפשרי.

ברקע פגישתם של בנט וכוכבי בדרום המצב הביטחוני ממשיך להיות מתוח. אחרי שבחמאס שיגרו אתמול מספר בלוני תבערה צה"ל תקף ברצועה. היום חודשו השריפות בעוטף כתוצאה מבלוני תבעירה, בצה"ל נמנעים מתגובה נוספת בשלב זה.  

לבנט וכוכבי יש ניסיון בעבודה משותפת, בשנת 2019 מונה בנט לשר ביטחון תחת רוה"מ נתניהו ועבד עם כוכבי מספר חודשים, בנט חוזר לעבוד עם כוכבי, הפעם כראש ממשלת ישראל. 
 


התקיפה ברצועת עזה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן