משפט נתניהו: השופטים חזרו מהחלטתם, המשך המשפט ידחה

ההגנה ביקשה דחייה נוספת בהליך המשפט בשל הצורך ללמוד את החומרים החדשים, זאת לאחר שבית המשפט פסק שפרקליטיהם של נתניהו ואלוביץ' יוכלו לקבל את ההתכתבויות של ישועה עם פוליטיקאים נוספים - בית המשפט דחה את הבקשה אבל חזר בו

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 13:02 ו בתמוז התשפא

משפט נתניהו: השופטים חזרו מהחלטתם, המשך המשפט ידחה
נתניהו, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

בשבוע שעבר, שופטי תיק 4000 הורו לפרקליטות להעביר לצוות ההגנה של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו חומרי חקירה נוספים שלא נחשפו בפניהם, הקשורים להתכתבויות ואנשי קשר מהטלפון הנייד של העד המרכזי בתיק, מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה.

היום (ד') ביקשה ההגנה לדחות את הדיונים במשפט, ככל הנראה עד לאחר החגים, בעוד כשלושה חודשים לפחות בשביל ללמוד את החומרים החדשים שצפויים להגיע לעורכי הדין של נתניהו ואלוביץ', ז'ק חן ובעז בן צור, רק בעוד שבועיים. בשעות הצהריים בית המשפט דחה את בקשת ההגנה והדיונים יימשכו כסדרם, אך חזר בו ואישר מאוחר יותר את הדחייה.

בהתחלה בפרקליטות התנגדו לבקשה, ובקשו הפסקה של שבועיים במשפט לכל היותר. אפשרות נוספת שעלתה על הפרק הייתה המשך חקירה של העד הבא, אבי ברגר, הקשור לרגולציה, ולאחר סיום חקירתו חזרה להמשך החקירה הנגדית של ישועה. החלטה בנושא צפויה להתקבל במהלך היום על ידי השופטים. בכל מקרה, ישועה צפוי לטוס לשבועיים ביום שישי הקרוב, כך שתהיה הפסקה גם בעדותו.

הבקשה הוגשה במהלך הדיון בו מגיעה לסיומו החקירה הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר, שעומד מול סנגורו של נתניהו, עו"ד בעז בן צור. משמעות של תום החקירה הנגדית אינה סיום עדותו של ישועה שכן הוא צפוי לעבור חקירה נוספת על ידי הפרקליטות, ואז להיחקר על כל החומרים החדשים. היום מוסר ישועה את עדותו ה-26 מאז החלו הדיונים בבית המשפט.


(תיק 4000)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן