הליכוד נגד בנט וסער: "ממשיכים לפזול שמאלה"

בליכוד עונים לראשי תקווה חדשה וימינה ש"עסוקים בלצייץ ולכתוב מאמרים", ומבהירים: "הגיע הזמן שיודיעו בבירור שהם לא יצטרפו לממשלה עם השמאל, ושכן יצטרפו לממשלת ימין בראשות נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/21 14:01 יב בסיון התשפא

הליכוד נגד בנט וסער: "ממשיכים לפזול שמאלה"
נתניהו, צילום: David Cohen/Flash90

הימים האחרונים שנותרו למנדט של יאיר לפיד להרכבת ממשלה, מאופיינים בלחץ גדול מצד ראשי המפלגות, אחד נגד השני במטרה לנסות ולהקים ממשלה ולמנוע בחירות. מוקדם יותר היום (א') תקף יו"ר ימינה נפתלי בנט את התנהלות נתניהו והליכוד: "אינני זוכר תקופה כזו של חולשה, היעדר תפקוד ומבוכה לאומית", אמר. כעת בליכוד מבקשים לענות לו ואומרים: "ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל. בעוד הם מפרסמים פוסטים ומאמרים לכאורה 'ימניים' והפוכים מהמציאות, הם ממשיכים לפזול שמאלה". 

"רק ממשלת ימין בראשות ראש הממשלה נתניהו תוכל להתמודד בהצלחה עם מכלול האתגרים", נאמר בתגובת הליכוד, "ולא ממשלת שמאל שתלויה ברשימה המשותפת ושבקבינט הביטחוני שלה יושבים ניצן הורוביץ, תמר זנדברג ומירב מיכאלי". 

הבוקר, ולפני הפוסט שכתב בנט בפייסבוק, פרסם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער טור ב'ידיעות אחרונות' בו התייחס למצב הפוליטי. בעקבות כך תקפו בליכוד את השניים ברמיזה: "ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל. בעוד הם מפרסמים פוסטים ומאמרים לכאורה 'ימניים' והפוכים מהמציאות, הם ממשיכים לפזול שמאלה. גם אחרי ההתקפות הרצחניות של החמאס, ההתפרעויות האלימות בתוך ישראל, וחידוש הדיבורים על מדינה פלסטינית שתהיה חמאסטן ענקית, הם ממשיכים לפעול להקמת ממשלה שתהיה תלויה במשותפת ובמפלגות השמאל של לפיד, מרצ והעבודה. הגיע הזמן שהם יודיעו בבירור שהם לא יצטרפו לממשלה כזאת, ושהם יצטרפו לממשלת ימין בראשות נתניהו". 

"ראש הממשלה נתניהו הוציא את ישראל מהקורונה ראשונה בעולם, הנהיג מערכה שהנחיתה על חמאס מכות קשות שהחזירו אותו עשור אחורה, גייס תמיכה בינלאומית רחבה שאפשרה לצה״ל להשלים את המשימה, ועצר את ההתפרעויות בתוך הארץ על ידי גיוס פלוגות מג״ב והכנסת השב״כ לפעולה", ציינו בליכוד, והדגישו: "זהו כל ההבדל בין מנהיגות שפועלת בנחישות, באחריות ובהצלחה ברמה הלאומית והבינלאומית לבין פוליטיקאים שעסוקים בלצייץ ולכתוב מאמרים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן