הרב אריה דרור למפקד חיל האוויר: "ארגוני הטרור מנצלים את המוסר שלנו"

הרב דרור אריה מתמודד במפלגת נעם לשעבר, במכתב למפקד חיל האוויר האלוף עמירם נורקין: "הפקודה שלא לירות על מטרה בעזה בגלל ילד שהיה בסמוך, הביאה להרג גדול יותר של ילדים, גם בעזה וגם בשדרות" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/21 20:46 ט בסיון התשפא

הרב אריה דרור למפקד חיל האוויר: "ארגוני הטרור מנצלים את המוסר שלנו"
הרב דרור אריה, צילום: ללא

הרב דרור אריה, מי שהתמודד בעבר בראש מפלגת נעם, שיגר היום מכתב למפקד חיל האוויר האלוף עמירם נורקין. במכתבו הוא משבח את מסירותם וטוהר ליבם של חיל האוויר אך אומר כי הוא מזועזע מהפקודה שהעביר מטה החיל לכוחות בשטח שלא לירות על בית ובתוכו כלי נשק ורקטות מכיוון שבסביבת הבית היה כביכול ילד, חיל האוויר אף הפיץ את הסירטון והתיר לפרסמו. 

"זהו מוסר נוצרי, שסופו אכזריות על בני עמינו וגם על הפלשתינים. מי שלא הוריד בית שיש בתוכו פצצות בגלל שהוא חס על ילד אחד עזתי, חטף אח"כ טיל בשדרות שהרג ילד יהודי, ואח"כ התגובה של צהל הייתה קשה הרבה יותר וגרמה להרג של ילדים נוספים גם בעזה" אומר הרב דרור ומסביר כי המוסר הזה של צה"ל פגע ביותר ילדים, גם בעזה וגם בישראל. 
"על כגון דא נאמר במקורותינו, ביחס לרחמיו של שאול המלך על עמלק האכזרי, שהמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים" ציין. 

הרב דרור המשיך במכתבו ואמר כי ארגוני הטרור מנצלים את המוסריות ואת הרחמים המוטבעים בקרב חיילי צה"ל כדי להגדיל ולהעצים את יכולת הפגיעה שלהם באזרחי מדינת ישראל.
"העיוות התודעתי הזה חדר לקצונה ולדרג מקבלי ההחלטות. בעת מגורי בישוב כפר דרום, זיהה צה"ל קנה מרגמה שהיה מכוון למרכז היישוב, ופגע בבית של משפחת כהן שילדיה נפצעו בפיגוע אוטובוס שנתיים קודם לכן, המחבלים המשיכו לירות, והרסיסים עפו על הכביש המוביל את ילדינו לבית הספר. כשנשאל המג"ד מדוע לא הושמדה המטרה והמחבלים המשגרים, הוא ענה שהמחבלים הציבו ילדים סביב קנה המרגמה, ושאין זה מוסרי להרוג ילדים. "המוסר" הזה רק מעצים את מעגל הדמים"
בסבב הזה הוא אומר שילמו ילדים נשים וקשישים בחייהם, בפציעות קשות ונזק נפשי נוראי.
"שמא תאמר, כיצד אפשר לשפוך דם ילדים? התשובה היא שמי שאחראי על הרג ילדים וחפים מפשע הם ארגוני הטרור שמוציאים אותם בכוונה תחילה לקו האש, הם האכזרים הם הרוצחים השפלים ומי שמשתמש בבני אדם כמגן אנושי- דמם בראשו"

לצערי אומר הרב  דרור אריה יש לא מקרה  ולא שניים, מהעבר הרחוק והקרוב של עמינו, בו חיילים ואזרחים שילמו בחייהם בשל עיוות מידת הרחמים כלפי האויב. אתה לבטח מכיר את "מרדף המערה" בסוף שנות ה60 בו השתמשו מחבלים בבדואית מניקה כמגן אנושי והרגו שלושה חיילינו.
"אינני יודע כמה משגרים ומחבלים לא סוכלו במבצע זה ומהם ירו ויורים על מדינה שלימה ומסכנים מיליוני אזרחים, מטף ועד זקן, אנשים ונשים. אני מבקש לסיים את מכתבי בתפילה לשלומם של טייסנו והצלחתם המלאה במשימת הקודש להגן על מדינת ישראל"