השריף: ראש מועצת שומרון לכד מיידי אבנים | צפו בתיעוד

בפעם השנייה בשבוע האחרון, יוסי דגן לכד חוליית מחבלים בזמן שיידו אבנים בכיכר במרכז חווארה. ראש המועצה היה בדרכו לזירת שריפה סמוך ליצהר שכנראה הוצתה על ידי ערבים מבורין

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/21 17:49 ט בסיון התשפא

השריף: ראש מועצת שומרון לכד מיידי אבנים | צפו בתיעוד
יוסי דגן בזמן מעצר המחבלים, צילום: שאול חיון

ההתחממות ביהודה ושומרון נמשכת - ראש מועצת שומרון יוסי דגן מנע בפעם השנייה בימים האחרונים אירוע פח"ע, כאשר הפעם מדובר בחולייה שידתה אבנים לעבר מכוניות ישראליות בכיכר במרכז חווארה.

דגן נסע יחד עם ראש המטה שלו גד דיעי, כאשר הבחין ברכב המנסה להמלט מחיילים שביקשו לבצע בו בידוק. דגן הורה לדעי לחסום את הרכב, דגן קפץ לעברם עם האקדח שברשותו,  עצר את החוליה בסיוע החיילים שהיו במקום. לאחר שאלו נעצרו נמצאו ברשותם אמצעים ליידוי אבנים וגולות לעבר עוברים ושבים. ראש מועצת שומרון הזעיק את המשטרה, וזו עצרה את החשודים. 



 

בסוף השבוע האחרון נרשמה עלייה במספר אירועי הפח"ע באיו"ש, במועצה אזורית שומרון לבדה נרשמו 70 אירועי פחע ביממה. 45 מבימים שבשגרה. עם זאת נרשמת ירידה עקבית במספר אירועי הפחע בשומרון בימים האחרונים

"אנחנו עומדים איתן, כתף אל כתף אל מול הטרור הגובר באיזורנו ובכל רחבי הארץ" אומר יוסי דגן ראש מועצת שומרון "עם ישראל מאוחד וינצח את הטרור בלוד, בעוטף עזה - ובשומרון. אני מבקש לחזק את חיילי צה"ל הגיבורים, העומדים יומם וליל על משמרתם ועושים את תפקידם נאמנה". 

שאולי חיון תושב השומרון שהיה עד למקרה: "חזרתי מתפוח  לכיוון גב ההר.  לפני כיכר הביתות בחווארה הבחנתי בראש המועצה מחוץ לרכב בחווארה עם נשק, עוצר את חוליית זורקי האבנים. ברגע הראשון לא היה ברור מה האירוע . מהר מאוד הבנתי שערבים איימו על החיילים והם לא הגיבו. יוסי דגן והנהג שלו עצרו אותם. רק כשהחיילים הבחינו בנחישות שלו הם הצטרפו ועצרו את החולייה. כתושב אני שמח לראות שראש המועצה לא מהסס ובמעשים מראה איך צריך להתמודד מול הטרור". 

כזכור בתחילת השבוע, לכד ראש מועצת שומרון דגן, מחבל שניסה להוריד רכב ישראלי מהכביש. דגן ירה באוויר עצר אותו והביא ללכידתו. החשוד עצור במשטרת אריאל, ואמש נתן ראש מועצת שומרון עדות בנושא זה יחד עם ראש המטה שלו גד דיעי שגם הוא נכח באותה שעה במקום.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן