גנץ עקץ את נתניהו: "מקווה שנוכל לצאת לדרך חדשה"

יו"ר כחול לבן התייחס בישיבת הממשלה לניסיונות להקמת ממשלה ורמז: "מקווה שנוכל להגיע לכך בהקדם האפשרי". גנץ סיפר כי הוא פועל מול הרשתות החברתיות בנוגע להרגעת השיח וחשף: "חלק מהן, כמו פייסבוק - לא משתפות פעולה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 09/05/21 14:30 כז באייר התשפא

גנץ עקץ את נתניהו: "מקווה שנוכל לצאת לדרך חדשה"
גנץ., צילום: Flash90

הממשלה קיימה היום (א') את ישיבתה השבועית בעיריית ירושלים, לרגל יום ירושלים שמציין 54 שנים לאיחוד העיר. ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, עקץ בדבריו את ראש הממשלה נתניהו שישב לצידו, ואמר: "חלפה שנה מישיבת הממשלה הראשונה שלנו כאן. חלפה שנה ואני מקווה שנוכל לצאת לדרך חדשה שבה אחדות ופיוס מובילים את העם ולא רק ריב ומדון. ירושלים צריכה לאחד אותנו כעם, ואני מקווה שנוכל להגיע לכך בהקדם האפשרי".

גנץ המשיך ואמר כי, "כולנו יודעים לומר שבמלחמת העצמאות, כשהיו וויכוחים איפה צריך להשקיע את המאמצים והייתה התנגדות להשקיע כוחות בירושלים, בן גוריון התעקש על פריצת הדרך לירושלים, על הגנת ירושלים, כי הוא אמר בסופו של דבר, 'מהי מדינת ישראל בלי ירושלים. וטוב שבסופו של דבר אנחנו מסוגלים לציין פה את העיר הזאת בנוכחות ממשלת ישראל, בנוכחות ראש עיריית ירושלים".

"לצערי בשבועות האחרונות אנחנו רואים התססה של גורמים קיצוניים שמתדלקת את האלימות בירושלים", הוסיף שר המשפטים החדש, וציין כי, "אנחנו פועלים במשרד המשפטים בשיתוף הפרקליטות יחד עם גורמי ביטחון מול הרשתות החברתיות , לצערי, חלק מהן כמו פייסבוק לא משתפות פעולה. אני מקווה שנזכה לשיתוף פעולה יותר רחב כדי לצנן את המתחים". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן