מנסור עבאס: "ההתנחלויות הן לא חוקיות" | שיקלי: "עדיף את רע״ם על מרצ"

יו"ר רע"מ אמר בראיון: ״ההתנחלויות הן לא חוקיות לפי הדין הבינלאומי וגם מבחינה מורלית ואנושית, נקודה״ | ח"כ עמיחי שיקלי שכתב כי הוא מחויב להיאחזות איתנה בכל חלקי הארץ: "מעדיף את רע״ם על מרצ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/21 21:19 כד באייר התשפא

מנסור עבאס: "ההתנחלויות הן לא חוקיות" | שיקלי: "עדיף את רע״ם על מרצ"
מנסור עבאס., צילום: Flash90

יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס הינו שחקן פוליטי מרכזי בין בהרכבת ממשלה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד: "לפיד צריך את בנט ואת רע"ם. אם תקום ממשלה בישראל שתי המפלגות האלה ללא קשר להסכמה ביניהן צריכות להיות באותו צד", ובין לממשלה בראשות נתניהו שלא צלחה עקב ההתעקשות העיקשת של ח"כ בצלאל סמוטריץ' שלא הסכים להישען על מפלגת רע"מ.

עבאס אמר אמש ברשת ב' כי הוא מפריך את עלילות השווא שמפלגתו תומכת בטרור וגם גינה את הפיגוע בצומת תפוח. אך היום (ה') התראיין עבאס בשפה הערבית לאתר וואזקאם, ותקף את הבנייה ביהודה ושומרון: ״ההתנחלויות הן לא חוקיות לפי הדין הבינלאומי וגם מבחינה מורלית ואנושית, נקודה״.

ח"כ שיקלי

ח"כ שיקליצילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

‏ח״כ עמיחי שיקלי שפתח במרד בימינה, בטענה שאינו מסוגל לשבת בממשלה עם מפגות שמאל כדוגמת מרצ, אמר בריאיון לאילה כי ״המהלך של בנט עקום ומעוות", שיקלי הוסיף כי למרות שיצביע נגד ממשלת בנט לפיד הוא אינו מתכוון להתפטר.

שיקלי כתב במכתבו כי הוא מחויב להיאחזות איתנה בכל חלקי הארץ ולכן אינו יכול לשבת בממשלה עם מפלגות שמאל, ולמרות דברי עבאס בראיון לרינה מצליח אמר כי הוא "מעדיף את רע״ם על מרצ".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן