בן גביר יעביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק

לשכת בן גביר תעבור לשייח ג'ראח, הסיבה: "המשטרה מגלה אוזלת יד בטיפול במעשי התנכלות לתושבים היהודים". שלום עכשיו בתגובה: "מדובר במהלך ציני ובזוי שלא יתרום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/21 16:51 כד באייר התשפא

בן גביר יעביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק
איתמר בן גביר, צילום: כיפה

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, הודיע היום (ה') לקצין הכנסת כי בכוונתו להעביר היום את לשכתו הפרלמנטרית לשכונת שמעון הצדיק בירושלים.

כזכור, במהלך הימים האחרונים מתנכלים מידי ערב מתפרעים ערבים משייח' ג'ראח לתושבים שכונת שמעון הצדיק, כאשר אמש נפצעו מספר תושבים מידוי אבנים ובקבוקים של המתפרעים.

ח"כ בן גביר אומר כי: "לא דמיינו לעצמנו שבישראל 2021 ילדים יהודים יפחדו להסתובב חופשיים ברחובות ירושלים, נשים יהודיות יחששו לצאת לריצה, ובתי יהודים יותקפו מידי בוקר וערב, אל מול עיני המשטרה שאיננה נוקפת אצבע". 

ח"כ בן גביר הוסיף: "אני מגיע היום בשעה 19:15 לשכונה כדי לוודא שהמשטרה תתחיל לטפל במתפרעים, דמם של תושבי שכונת שמעון הצדיק אינו הפקר".

שלום עכשיו בתגובה לפתיחת לשכת בן גביר בשייח ג'ראח: "טיהור אתני וטרנספר של הערבים מארץ ישראל הם מערכי הליבה של הכהניזם. לא פלא שממשיך דרכו של כהנא מגיע לפקח מקרוב אחר תהליכי הגירוש של האוכלוסיה הפלסטינית משכונות ירושלים המזרחית. מדובר במהלך ציני ובזוי שלא יתרום בדבר להורדת הלהבות ברחובות ירושלים ורק יגביר את המתח והאלימות. קשה לי להאמין שבן גביר לא יודע את זה ופועל באופן ציני. חבל שמי שישלמו את המחיר יהיו כלל תושבי ירושלים."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן