בכחול לבן מבהירים: "נסייע ללפיד לקבל את המנדט מהנשיא"

השעות האחרונות עד לפקיעת המנדט, הביאו את המפלגות החרדיות להציע לבני גנץ את תמיכתם במועמדותו לקבלת המנדט, לפי גורמים שונים - הוא לא פסל זאת. הבהרת המפלגה לא איחרה לבוא: "פועלים להחלפת שלטון נתניהו על ידי גוש השינוי"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 04/05/21 12:28 כב באייר התשפא

בכחול לבן מבהירים: "נסייע ללפיד לקבל את המנדט מהנשיא"
גנץ ולפיד. , צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

פחות מ-12 שעות נותרו עד לפקיעת המנדט של בנימין נתניהו, כאשר היום (ג') טוענים גורמים פוליטיים, במפלגות החרדיות הציעו ליו"ר כחול לבן בני גנץ את תמיכתם לקראת החלטת הנשיא על העברת המנדט, והוא בתגובה לא שלל זאת. 

בכחול לבן מיהרו להכחיש את הדברים והבהירו: "כחול לבן מבהירה כי היא תומכת ופועלת להחלפת שלטון נתניהו ע"י גוש השינוי. שר הביטחון הורה לצוותו הקרוב לא לחסוך בשום מאמץ ולפעול בכל דרך כדי לסייע ללפיד לקבל את המנדט מהנשיא". נאמר מהמפלגה, וכדי לאותת על רצינות כוונותיהם, גנץ נועד בשעה האחרונה עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה והפציר בו להמליץ לנשיא המדינה על יאיר לפיד.‎

בליכוד ממשיכים לפעול בשעות האחרונות של המנדט, ונפגשים עם גורמים פוליטיים שונים, בניסיון להעניק ליו"ר ימינה את מרב ההמלצות, כדי שהנשיא יטיל עליו את הרכבת הממשלה וישאיר את המנדט בגוש הימין.

אתמול הציע ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר ימינה, נפתלי בנט, להיות ראשון ברוטציה בין השניים. בדברים שאמר נתניהו, הבהיר כי הצעתו מגיעה על אף העובדה שרוב מצביעי הימין מעדיפים אותו כראש ממשלה אך מכיוון שאינו מצליח להרכיב ממשלה, הוא מציע לבנט את הראשוניות. "הצטרף עוד היום לממשלת ימין".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן