סמוטריץ במסר לבנט: "הלכת לאיבוד, כנראה באופן חסר תקנה"

יו"ר הציונות הדתי בפנייה לסער ונתניהו: "אנחנו חייבים להקים כאן ועכשיו ממשלת חרום ימנית". על הקמת ממשלת לפיד בנט: "לא עושים את זה עם מפלגות מזהות תהליכים ואכולות שנאה עצמית שחבריהן מזדהים עם האויב ומפנים תמיד את האצבע המאשימה לצד היהודי והישראלי"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 26/04/21 15:58 יד באייר התשפא

סמוטריץ במסר לבנט: "הלכת לאיבוד, כנראה באופן חסר תקנה"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (ב') בישיבת הסיעה על האפשרות להקים ממשלה עם המפלגות הערביות על רקע אירועי הימים האחרונים בגבול רצועת עזה ובמזרח ירושלים: "אירועי הימים האחרונים, בירושלים, בדרום, ובזירה האיראנית מזכירים למי מאיתנו ששכח את האתגרים שמולם ניצבת מדינת ישראל. טוב שיש לנו אויבים שמזכירים לנו את זה מידי פעם. חלקם למרבה הצער יושבים כאן בכנסת ישראל בחסות בג"ץ", סמוטריץ' הוסיף "למרבה האבסורד יש עדיין מי שחושבים שאפשר להסתמך עליהם בהקמת ממשלה ולהפוך את מדינת ישראל לבת ערובה ותלויה בהם. נדמה לי שאפשר כבר לומר די! תפתחו את העיניים ותורידו את האיוולת הזו מסדר היום."

סמוטריץ' במסר חריף למהלך של ידידו ח"כ נפתלי בנט להקים ממשלה עם לפיד: "אני מציע לך, נפתלי ידידי, רגע לפני שאתה חותם הסכם קואליציוני שיהפוך את מרב מיכאלי, ניצן הורביץ, תמר זנדברג ויאיר גולן לשרים בכירים בממשלתך, לעבור על חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלהם ולהקשיב לראיונות שלהם בתקשורת בימים האחרונים. אם אחרי העמדות המעוותות והמקוממות שהם השמיעו שם אתה עדיין רוצה להקים איתם ממשלה אז הלכת לאיבוד כנראה באופן חסר תקנה. אני מקווה מאוד שלא זה המצב."

8 ימים לפקיעת המנדט של נתניהו מביאות את סמוטריץ' לפנות לח"כ גדעון סער: "אדוני ראש הממשלה, חברי גדעון סער. הבה ונגלה כולנו אחריות לנוכח אתגרי השעה. בואו נתעלה לגודל הרגע ונקים יחדיו ממשלה ימנית חזקה." סמוטריץ' הוסיף "אסור לנו לתת לאויבינו את התענוג לראות אותנו רבים ומפולגים וחסרי יכולת שלטונית, שנדרשת לנו כל כך כדי לנצח אותם ולאכוף עליהם את ריבונותה של המדינה היהודית. אנחנו חייבים להקים כאן ועכשיו ממשלת חרום ימנית."



  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן