המהומות בשער שכם: נעצרו 12 חשודים בתקיפת שוטרים

הוראת המפכ"ל שבתאי להסיר את המחסומים במתחם שער שכם, הובילה להתקהלות של תושבים רבים ממזרח ירושלים, שקראו קריאות לשחרור פלשתין וזריקת חפצים ובקבוקים על השוטרים במקום. המשטרה פיזרה את ההתקהלות ועצרה 12 חשודים בהתפרעות

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 26/04/21 08:25 יד באייר התשפא

המהומות בשער שכם: נעצרו 12 חשודים בתקיפת שוטרים
שער שכם, אתמול. , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

עוד ערב של מהומות והפרות סדר במזרח ירושלים. אמש (א') התקהלו מאות ערבים מתושבי מזרח העיר סביב שער שכם, זאת לאחר הוראת המפכ"ל רב ניצב קובי שבתאי להסיר את כל המחסומים שהיו במקום. המתקהלים קראו קריאות לשחרור פלשתין ומסגד אל אקצא וזרקו בקבוקים על כוחות המשטרה שהיו בסמוך.

בשל הפרות הסדר, החלו כוחות המשטרה לפזר את הנוכחים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. עוד במהלך הלילה, בתחנת הרק"ל בשבטי ישראל השליך חשוד בקבוק זכוכית לעבר 2 אנשים ששהו בתחנה, כוח משטרה שנכח במקום עצר את החשוד.

באירוע אחר, בדרך חברון פינת מרים החשמונאית, הותקף אדם בשנות ה-60 לחייו שלא נזקק לטיפול רפואי. החשודים נמלטו מהמקום ברכב אך אותרו במעבר המנהרות לאחר זמן קצר, ונעצרו לחקירה. במהלך פעילות המשטרה ומשמר הגבול הלילה נעצרו 12 חשודים בגין התפרעויות, אירועי אלימות ותקיפת שוטרים.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן