בקבוקי תבערה, זיקוקים והבערת צמיגים: הפרות סדר בקלנדיה | צפו

הפרות הסדר האלימות מצד הערבים גלשו גם אל מעבר לירושלים, כשגם במתחם קבר רחל ומעבר קלנדיה נזרקו אבנים, בקבוקי תבערה וזיקוקים לעבר כוחות הביטחון שפיזרו את הפלשתינים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. 4 נעצרו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 25/04/21 07:32 יג באייר התשפא

בקבוקי תבערה, זיקוקים והבערת צמיגים: הפרות סדר בקלנדיה | צפו
פעילות המשטרה באירועים בירושלים, צילום: Jamal Awad/Flash90

ההתפרעויות בירושלים גלשו גם אל מעבר לבירה, כשלוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל פעלו בשעות הלילה (שבת) במספר מוקדים של הפרות סדר, ביניהם במעבר קלנדיה, שם התקהלו מאות מתפרעים שיידו בקבוקי תבערה, הבעירו צמיגים וירו זיקוקים.

גם באזור קבר רחל שם התקהלו כמה עשרות חשודים שיידו אבנים לעבר מתחם הקבר ולעבר הלוחמים שהצליחו להביא למעצר מיידי של ארבעה חשודים ביידוי אבנים. בשני המוקדים השתמשו הלוחמים באמצעים לפיזור הפגנות, ולאחר מספר שעות של פעילות הצליחו הכוחות לפזר את הפלשתינים ולהשיב את הסדר. 

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן הגיע למוקדי הפעילות המרכזיים בגזרת ירושלים והעוטף, נפגש עם המפקדים והלוחמים, שמע מהם על הפעילות בגזרה ודרש מהם לחתור למגע אל מול כל איום, לפעול במקצועיות ולעשות הכל בכדי להביא למעצר של כל מי שיתקוף אזרחים או לוחמים.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן