סנגרו של משי זהב מכחיש: "מכתב מזויף"

עו"ד אפרים דמרי טוען: "מכתב ההתאבדות שהופץ מזויף. יהודה לא חותם כך וזה לא כתב ידו. המכתב הזה זה פייק ניוז". גם בני משפחתו טוענים: מדובר בזיוף. יו"ר זק"א לשעבר מאושפז בבית החולים שערי צדק במצב אנוש, לאחר שניסה לשים קץ לחייו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/04/21 15:49 י באייר התשפא

סנגרו של משי זהב מכחיש: "מכתב מזויף"
משי זהב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

זמן קצר לאחר שפורסם מכתב שכביכול השאיר אחריו יהודה משי זהב, סנגורו, עו"ד אפרים דמרי טוען כי המכתב כלל לא נכתב על ידי יו"ר זק"א לשעבר: "מכתב ההתאבדות שהופץ מזויף. יהודה לא חותם כך וזה לא כתב ידו. המכתב הזה זה פייק ניוז". כך פרסם העיתונאי ג'וש בריינר. נוסיף כי גם בני משפחתו טוענים: מדובר במכתב מזיוף.

בעקבות החשדות החמורים נגדו: משי זהב ניסה להתאבד בתלייה

הבוקר (ה')  נודע כי יהודה משי זהב, ניסה לשים קץ לחייו באמצעות תלייה. בנו מצא אותו והזעיק את כוחות ההצלה שהבהילו אותו במצב אנוש לבית החולים שערי צדק תוך פעולות החייאה. בני משפחה הגיעו לביתו בגבעת זאב עם הישמע הבשורה, כמו גם כוחות משטרה שהחלו בחקירת האירוע.

פרופסור עופר מרין, מנהל ביה"ח שערי צדק, עדכן במהלך היום כי מצבו של משי זהב עדיין מוגדר אנוש וכי הוא מורדם ומונשם. "לחץ הדם והדופק במצב יציב. אנחנו לא יודעים להעריך במדויק מה מידת הנזק ולכן יש כאן חוסר ודאות רבה. מד"א איתר אותו ללא דופק וללא נשימה והצליחו להחזיר את הדופק. ככל שהזמן יימשך נוכל לקבל הערכה יותר טובה לגבי מצבו: מדובר במספר שעות עד מספר ימים". בסוף דבריו אמר: "ההערכה המאוד זהירה שלנו היא שנגרם נזק".

לאחר חשיפת התחקיר על משי זהב בתחילת החודש שעבר, בראיון לחדשות כיפה אמר יעקב סלע, דובר ארגון "מגן", הנלחם בפגיעות מיניות בחברה החרדית והדתית ומלווה חלק מהמתלוננים נגד משי זהב, כי הדבר היה ידוע: "לפני כמה שנים הגיעו אלינו תלונות על התנהגות לא נאותה ופלילית לכאורה מצידו של יהודה משי זהב, אבל אז הנפגעים לא הסכימו להיחשף, לא הסכימו להתראיין ולא הסכימו להתלונן במשטרה. דבר שמאד הקשה עלינו את היכולת לטפל בסיפור".