בליכוד ממשיכים לתקוף את בנט: "פועל בניגוד מוחלט להתחייבויותיו המפורשות"

בליכוד ממשיכים בקו התקיף נגד יו"ר ימינה, וטוענים כי צעדיו נעשים "מתוך אמביציה בלתי-נשלטת להיות ראש ממשלה בכל מחיר". עוד אומרים בליכוד: "אם בנט רוצה באמת ממשלת ימין הוא חייב להודיע מייד שהוא תומך במשאל עם לראשות הממשלה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 21/04/21 14:42 ט באייר התשפא

בליכוד ממשיכים לתקוף את בנט: "פועל בניגוד מוחלט להתחייבויותיו המפורשות"
נפתלי בנט, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

מפלגת הליכוד ממשיכה עם הקו התקיף בו היא נוקטת, וכמו אתמול, גם היום (ד') הודעה מטעם המפלגה תוקפת: "בנט דוהר לממשלת שמאל". ח"כ איילת שקד אמרה אתמול כי השאיפה והרצון שלהם הם להקים ממשלת ימין, "אמרנו לנתניהו, אנו מוכנים לעזור לו לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה".

בהודעת הליכוד נכתב: "מתוך אמביציה בלתי-נשלטת להיות ראש ממשלה בכל מחיר, בנט - עם 7 מנדטים - מוכן להמליך ממשלת שמאל עם קואליציה של 50 חברי כנסת מהשמאל והמשותפת.  הוא עושה זאת בניגוד לרצון הבוחר שנתן 65 מנדטים לממשלת ימין, ובניגוד מוחלט להתחייבויותיו המפורשות שלא ישב תחת לפיד והשמאל, ושראש ממשלה לא יכול לכהן עם 7 מנדטים כי זה ״לא דמוקרטי ולא מוסרי".

עוד הוסיפו בליכוד: "ממשלת השמאל המשותקת של בנט תקרוס תוך חודשים ספורים ותביא לפיזור הכנסת ולבחירות כלליות חמישיות. היא לא תוכל לעמוד אפילו יום אחד מול הלחצים הבינלאומיים נגד ההתיישבות וחיילי צה״ל והמירוץ להסכמים מסוכנים עם איראן. היא אפילו לא תוכל לקדם רפורמה אחת של הימין". שקד אמרה אתמול כי בימינה יעשו הכול כדי שלא תהיינה בחירות חמישיות.  

"בנט מסרב לתמוך בפתרון היחיד לפלונטר הפוליטי שלא כרוך בחיסול הימין", המשיכו לתקוף בליכוד, "משאל עם מהיר לבחירת ראש הממשלה שלא כרוך בפיזור הכנסת ובחירות כלליות נוספות. ראש הממשלה שיבחר יוכל להקים ממשלה מייד. רוב מובהק בציבור תומך בפתרון זה". לסיום כתבו: " אם בנט רוצה באמת ממשלת ימין הוא חייב להודיע מייד שהוא תומך במשאל עם לראשות הממשלה, ולהפסיק את המשא ומתן שהוא מקיים עם לפיד להקמת ממשלת שמאל".