מצבו של איציק סעידיאן ממשיך להיות קשה | מפקדיו ביקרו אותו בבית החולים

הלוחם שהצית עצמו מול משרדי אגף אגף השיקום, מאושפז בבית החולים שיבא-תל השומר, ומצבו מוסיף להיות קשה. הרמטכ"ל כוכבי יצר קשר עם בני משפחת סעידיאן ואיחל לרפואתו: "בין לוחמינו נמצאים אלו שאת פציעותיהם לא ניתן לראות והם סוחבים בנפשם את צלקות הקרב משך שנים רבות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/04/21 08:39 א באייר התשפא

מצבו של איציק סעידיאן ממשיך להיות קשה | מפקדיו ביקרו אותו בבית החולים
ארכיון., צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

איציק סעידיאן, נכה צה"ל בן 26, הסובל מפוסט טראומה ממבצע צוק איתן, הגיע אמש (ב') למשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה והצית את עצמו. מאבטחי משרד הביטחון פעלו באופן מידי לכבות את הלהבות, להעניק לו עזרה ראשונית והזעיקו את מד"א. הצעיר פונה באמבולנס לבית החולים שיבא בתל השומר. נכון להבוקר (ג') מצבו ממשיך להיות קשה.

במהלך הלילה, הגיעו לבית החולים שיבא תל השומר מפקדיו של איציק סעידיאן מחטיבת גולני בעת מבצע ״צוק איתן״, אלוף-משנה ארז אלקבץ, סגן-אלוף אוהד מויאל, ורב-סרן ניקולאי אשורוב, על מנת לתמוך וללוות אותו ואת משפחתו.

הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי שוחח הבוקר עם אלוף-משנה ארז אלקבץ ועם לאה, אחותו הגדולה של איציק ששיתפה אותו בפרטי המקרה הטרגי. 

״אני שולח בשמי ובשם צה״ל כולו איחולי החלמה מהירה ומלאה לאיציק סעידיאן, לוחם לשעבר בחטיבת גולני שמאושפז ומצבו קשה", אמר הרמטכ"ל, "בין לוחמינו ואנשי המילואים שלנו נמצאים אלו שאת פציעותיהם לא ניתן לראות והם סוחבים בנפשם את צלקות הקרב משך שנים רבות, צה״ל ועם ישראל חבים חוב גדול לאלו אשר מסכנים את חייהם ואת נפשם למען הגנת המדינה ועלינו לעשות הכל על מנת להילחם למענם".