סערת הרב אליהו | סמוטריץ': ערבים כמוך לא יישארו כאן | טיבי: "יאללה תחפף"

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת תוקף את דברי רבה של צפת, ואומר: "בגלל שהוא רוצה לשמור על השלטון הוא מוכן למשהו חד פעמי, כמו שאמרו הוא וחבריו 'כדי לשמור על ההתיישבות בארץ ישראל'". סמוטריץ' ובן גביר הגיבו בתקיפות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/04/21 14:37 כה בניסן התשפא

סערת הרב אליהו | סמוטריץ': ערבים כמוך לא יישארו כאן | טיבי: "יאללה תחפף"
טיבי, צילום: Miriam Alster/Flash90

אמש (ג') בסרטון מיוחד, פנה רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, ליו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס: "אני רוצה לומר למנסור עבאס ולכל חברי התנועה האסלאמית, דעו לכם, אפשר לריב פה עוד מאה שנה, עם ישראל הולך ומתחזק הולך ומצליח, למה? כי הקב"ה אמר "ויהי". הכי חכם שנעצור רגע, נקבל עלינו עול מלכות שמים. נקבל עלינו לעשות את מה שהוא אומר. יהי רצון שהקב"ה יתן לנו שכל לעבוד בחוכמה ולהפסיק עם מלחמות".

הרב שמואל אליהו בפנייה למנסור עבאס

ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת, הגיב הבוקר לדבריו של הרב אליהו בראיון ל-103FM, ונראה כי הוא לא התרשם מדבריו של הרב שקרא בעבר לא להשכיר ולמכור דירות לגויים. "הרב הזה הוא פח זבל גזעני, הוא פסולת אנושית. אני מצפצף עליו, אני בז לו. הוא בז למוסלמים ולערבים. עכשיו בגלל שהוא רוצה לשמור על השלטון הוא מוכן למשהו חד פעמי, כמו שאמרו הוא וחבריו 'כדי לשמור על ההתיישבות בארץ ישראל'". לאחר מספר דקות טיבי תיקן את עצמו חלקית ואמר: "אתה רוצה שאני אתקן? הדברים של הרב הם פסולת אנושית". 

ח"כ איתמר בן גביר הגיב ואמר כי טיבי חושף את פניו האמיתיות: "דברי הבלע של תומך הטרור ועוזרו של ערפאת על גדול ישראל הרב שמואל אליהו שליט"א, שוב מראים את פניו האמיתיות". בן גביר הוסיף: "ההתבטאות של טיבי היא גסה וחצופה, ואין מקום לתומכי טרור ומבזי גדולי ישראל בכנסת. מקומו של מי שאומר שקבלת הפנים של המחבל הנתעב הוא דבר טבעי ונורמלי בכלא ולא בכנסת".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב לטיבי ותקף אותו בחשבון הטוויטר שלו: "שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו שליט"א אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אחמד טיבי פער עליו את פיו. אז אחמד, מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן. הרב שמואל ורבבות תלמידיו, ובהם אנחנו, נדאג לכך".

טיבי הגיב לסמוטריץ' בחזרה: "אוי בצלאל היית ונשארת נער גבעות מתלהם. העובדה שלא תהיה שר אלא בהישענות על ערבים עושה לי נחת. המון נחת. אבל אני ערבי שלא סופר אותך. ולא רוצה לשכנע אותך בכלום ולא את הרב ההוא שאמר שהארץ מקיאה את הערבים.. יאללה תחפף".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן